Заедно с екипа на
Katarzyna обсъдихме и поставихме целите на проекта, направихме избор между алтернативни решения и определихме времевата рамка за изпълнение на проекта. Благодарение на добрата комуникация между двата екипа, ние бързо преминахме към
детайлното планиране. Дизайнерите и програмистите получиха своите задачи, а проектовият мениджър имаше ясни отговорности. Графикът бе ясен и започнахме да работим с голям ентусиазъм.
Проучване и концепция
Разгледахме уеб сайтовете на водещи винарни от различни континенти, проучихме дигиталното представяне на основните конкуренти на бранда и
анализирахме характеристиките на целевата аудитория. Натрупахме много креативни идеи и след обсъждане подбрахме най-добрите. Претворихме ги в
концептуалния дизайн на уеб сайта.
В блок-схеми подредихме всички секции, подсекции и функционалности. Създадохме скици за всички страници на сайта, илюстриращи подредбата, размера и формата на елементите, както и тяхното съдържание. С
интерактивен прототипен модел показахме как потребителят взаимодейства със съдържанието. По време на изграждането на концепцията обсъждахме всеки детайл с екипа на
Katarzyna. Работата бе изключително ползотворна и получихме отлични отзиви. Дойде времето за дизайна и програмирането.
Изтънчен уеб сайт, представящ бранда и неговите продукти
При такъв проект, където красотата е на първо място, нашите дизайнери имаха възможност „да се развихрят“ и вложиха огромна доза въображение. Заложихме фотографиите като
основни елементи на дизайна - те са големи и позиционирани на стратегически места. За основен цвят на уеб сайта подбрахме червения, който е използван за логото на бранда, вдъхновявайки и придържайки се към корпоративната визия на Катаржина. За фон на страниците сложихме романтични флорални мотиви, вдъхновени от стила на дамаските в старинните френски замъци. Светлите цветове на фона карат фотографиите, особено тези на вината, да изпъкват и грабват окото. За текста избрахме серифни шрифтове, които придават допълнителна изтънченост на представянето на продуктите, услугите и новините.
Нашите програмисти написаха
перфектен програмен код, който гарантира надеждната работа на уеб сайта и бързото зареждане на страниците. Създадохме елегантно лентово меню за лесен достъп до всички секции на сайта. Навигацията е интуитивна и това допринася изключително много за
чудесното потребителско преживяване. Всяка секция предлага интересно и полезно съдържание, представено по елегантен начин:
- Начало - Впечатляващото лого на бранда и фотография на избата, изпълваща екрана на ширина, приканват потребителите да влязат в Katarzyna Estate. На началната страница отделихме специално място за последните новини, като пълният текст е достъпен с кликване върху бутона „Вижте Повече“. Карето „На фокус“ на страницата презентира подбрани вина. Сложихме „от всичко по малко“, за да грабнем вниманието на посетителите и да ги ангажираме от самото начало.
- За Katarzyna - Тук разпределихме съдържанието в подсекции („За Katarzyna“, „Имението“, „Лозята“, „Дегустации и посещения“, „Забележителности“ и „Награди“), за да улесним пътя на потребителя. На страницата на всяка подсекция текстът се редува с големи фотографии, които буквално потапят потребителя в атмосферата на винарната.
- Вина - Всяка от марките вина на Катаржина е представена със своето лого на специална „визитна картичка“ в грабващ червен цвят. С едно кликване върху картичката се появява съответната колекция от вина, представени в пълния им блясък - с впечатляваща снимка на бутилката и великолепно описание на вкуса.
- Специални предложения - Тук потребителят може да се запознае с лимитираната серия вина на бранда, получила най-висока оценка от водещия критик Робърт Паркър. В отделна подсекция се представя услугата за създаване на персонализирани етикети, правещи всяка бутилка вино незабравим подарък.
- Галерия - Потребителят може да се наслади максимално на красивите снимки на имението, избата, модерните производствени съоръжения и лозята на Катаржина. Включихме опция за слайд шоу, което се настройва и управлява лесно чрез специалните бутони.
- Новини - Направихме дизайна на страницата така, че всяка новина да е представена със заглавие, снимка, дата и встъпителното си изречение. С едно натискане на бутона „Вижте повече“ потребителят може да прочете пълния текст и да разгледа снимката в голям размер.
- Клуб - Създадохме тази уеб страница специално за представянето на клубната карта на бранда.
- Контакти - Към имейл адресите и телефоните добавихме и форма за запитване онлайн, чието попълване отнема секунди, а изпращането става с натискането на бутона. Сложихме и карта, на която е указана локацията на офиса на компанията.
В края на всяка страница на уеб сайта има каре с контактната информация и секциите, до които потребителят може да достигне с един клик. Ангажираме потребителя и той иска да разгледа и научи все повече.
Управлението на сайта се извършва изцяло от администраторски панел, създаден специално за целта. От екипа на
Katarzyna могат да променят съдържанието и да добавят ново - от продукти до новини и снимки в галерията - лесно и бързо. Така уеб сайтът е винаги максимално ефективен за маркетинга на бранда.
Прекрасен резултат и дългосрочно партньорство
Уеб сайтът печели още повече почитатели и клиенти за бранда. Ние се грижим той да работи безупречно във всеки един момент, предоставяйки постоянна поддръжка. От компанията могат да се свържат с нас по телефон, имейл или онлайн чат - предлагаме различни варианти за пълно удобство. Участваме активно в развитието на сайта с идеи и оптимизации.
Разгледайте уеб сайта на
Katarzyna и несъмнено ще останете очаровани от имението, лозята и вината.