Клиент

Пътят пред нас

Предизвикателството

От Kamenitza планираха да поддържат интереса и вниманието към най-големия и популярен аматьорски футболен турнир в България, „Kamenitza Фен Купа“, с Facebook приложение, повлияно от Мондиал 2014 и горещите страсти по бразилските терени. От компанията искаха да се възползват максимално от вирусния ефект в социалната мрежа и избраха Whiz за разработката, отчитайки нашия богат опит в създаването на този вид апликации. Приложението трябваше да е под формата на забавна игра с атрактивен дизайн и функционалности за въвличане на потребителите и използването на социалните механизми в полза на бранда. Едно от основните предизвикателства бе, че имахме изключително малко време за реализацията на проекта.
Facebook приложение

Изработка на Facebook приложение за

Kamenitza

Създадохме Facebook приложение за Kamenitza, с което брандът да ангажира феновете и да популяризира своя футболна инициатива.

Споделете проекта

Стратегически цели

Какво създадохме

Нашето творение

Имахме кратки срокове за изпълнение на проекта, но това само ни амбицира. Заедно с екипа на рекламната агенция, която обслужва Kamenitza, обсъдихме идеята за Facebook приложението, както и всички детайли по него и изготвихме конкретен план за действие с ясен график и разпределение на задачите. От компанията много харесаха нашите скици с обяснения на социалните функционалности, които планирахме да включим. Това беше важен атестат за нашата работа. Въпреки че имахме малко време за подробното проучване на аудиторията на бранда и турнира, знаехме с какво точно да грабнем феновете. Започнахме работа по програмирането незабавно.

Оригинална игра, щастливи футболни фенове и достигнати маркетингови цели
Вложихме технически и творчески умения в превръщането на една чудесна идея в забавно Facebook приложение, свързано със Световното футболно първенство 2014. Спазихме всички изисквания на социалната мрежа, за да бъдем сигурни, че то ще работи съгласно политиките на Фейсбук за изработка на Facebook приложения. Идеята бе всеки участник да въвежда своето име и фамилия и с едно натискане на бутона да разбира какво е неговото „бразилско“ име. За целта направихме софтуер, който генерира комбинации от части на името на участника и части от имена на известни бразилски футболисти. Преводът на бразилски“ неминуемо предизвиква усмивка, а в повечето случаи и бурен смях.

Основата на проекта беше впечатляваща и трябваше да я надградим с красив дизайн и функционалности, които подобряват потребителското преживяване и същевременно работят за постигането на набелязаните маркетингови цели (ангажиране на аудиторията и увеличаването ѝ). Изборът на основни цветове за дизайна на играта беше ясен - жълт и зелен, както фланелките на „Селесао“. За фон използвахме тухлена стена - мил спомен за всички, които някога са „ритали мач“ между старите постройки в квартала.

За да направим играта още по неустоима за феновете, добавихме и изображения на наградите. Оригиналната топка Adidas поставихме в долния десен ъгъл (много любим на изпълнителите на дузпи). За другия вид награда, тениска с бразилското име на участника, загатнахме с изображение на екипа на бразилския национален отбор по футбол. При направата на дизайна на Facebook приложението се взеха предвид и отличителните цветове и стил на страницата на „Kamenitza Фен Купа“. Така логото на турнира пасна идеално в центъра на страницата на играта. Какъв по-добър начин да направиш впечатление на феновете?

Социалните функционалности, които изградихме, изиграха успешно своята главна роля за маркетинга на турнира и засилването на бранда Каменица в социалното пространство на синия гигант Фейсбук. За да участва в играта, потребителят трябва да хареса Facebook страницата на турнира. Това е ефективен начин страницата да се популяризира и да събере повече фенове. Освен това, за участие не се изисква специална регистрация и попълване на формуляр и това стимулира допълнително участниците.

Направихме участието в играта изключително лесно. Потребителят просто трябва да въведе своето име и фамилия в специалното поле и да натисне бутона до него. Бразилското име на участника се генерира веднага. Възможни са различни комбинации, което прави играта още по-вълнуваща. С генерирането на бразилското име участникът се регистрира автоматично за томболата с награди. Той може да сподели своето бразилско име на стената си само с един клик. Това гарантира, че повече хора ще разберат за играта и че забавния ѝ характер ще ги накара да се включат. Чрез споделянето се създава вирусен ефект - нараства популярността на играта, броят на участниците и броят на феновете на страницата на „Kamenitza Фен Купа“.

Като маркетингов инструмент, приложението работи безотказно за ангажиране на аудиторията. Нашият екип осигури надеждната му работа посредством перфектна изработка и избор на най-добрата хостинг архитектура, пригодена да издържа големи натоварвания и трафик към играта. С предоставянето на адекватна поддръжка гарантирахме, че при възникване на засечка проблемът се отстранява незабавно. Всички останаха доволни от безупречната работа на Фейсбук играта „Моето бразилско име“ по време на цялото първенство и резултатите, които постигна за Каменица.

интересни моменти

Нуждаете ли се от оригинално и перфектно изработено Facebook приложение, с което да ангажирате Вашата целева аудитория? Да го създадем
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките