ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

Най-добри практики при интегрирането на реклами в мобилните приложения

Рекламата вътре в мобилното приложение е доказан модел за монетизация, но ако искате той да работи за Вашия бизнес, трябва да направите така, че да работи и за Вашите потребители. Колкото по-добре и по-естествено са интегрирани рекламите, ...

Прочетете

Как да направите Вашата дигитална стратегия успешна през 2017

Всяка компания чертае своята дигитална стратегия на основата на собствените си цели, пазарна ориентация и таргет аудитория, но има основни принципи, които са налагани от всеобхватни фактори като най-важният е промяната в технологиите. ...

Прочетете

Важни уроци за мобилните приложения и дигиталната стратегия от Pokemon Go

Само дни след пускането си, играта Pokemon Go се превърна в най-бързо разпространяващия се културен феномен, базиран на технология, след Twitter. Всъщност, играта надмина социалната мрежа по брой на активните потребители на ден. Надмина ...

Прочетете

Водещи тенденции в монетизацията на мобилни приложения

Представянето на първия мобилен телефон от Motorola през 1973 даде старт не една нова ера в комуникацията, правейки свързването и обмяната на информация по-бързи. При представянето на първият iPhone през 2007, терминът „смартфон“ ...

Прочетете

Защо gamification е една от топ тактиките в онлайн маркетинга

Gamification има потенциала да революционизира Вашия онлайн маркетинг чрез съдържание. Вижте успешни примери и се възползвайте от ценни съвети за това как да приложите тази тактика. Очакванията са маркетингът чрез съдържание да ...

Прочетете

3 Тактики за сегментирането на целевата аудитория и персонализирането на дигиталния маркетинг

Днешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...

Прочетете

Content marketing: Какво представлява маркетингът чрез съдържание и как да го използвате онлайн?

Току-що сте чули някой да споменава за маркетинг чрез съдържание и разбирате, че от Вас се очаква вече да сте наясно с тази концепция, но Вие нямате дори и бегла представа. Поздравления, този пост е специално за Вас! Една от водещите ...

Прочетете

Какво всъщност представлява модерната дигитална стратегия?

Този въпрос неминуемо възниква когато фирмите направят своята основна инвестиция в дигитални технологии. Голяма част от всяка инвестиция е концентрирана върху прилагането на нови технологии към съществуващи продукти, практики и процеси. ...

Прочетете

Често срещани грешки и най-добри практики при покупката на софтуер по поръчка

Мудните процеси на придобиване често спъват иновацията. Тъй като все повече фирми предпочитат да инвестират в създаването на софтуер специално за тях вместо да купят готов продукт, първият процес, който се нуждае от подобрение е този ...

Прочетете

4 Стъпки към резултатен видео маркетинг

По време на тазгодишното CES (Consumer Electronics Show), главният директор на YouTube направи прогноза, че през 2020 делът на видео съдържанието в интернет трафика ще бъде 90%, а 75% от всички видеа ще са дигитални. Това е дръзко ...

Прочетете

Търгувате с фирми? 3 Причини да имате уеб сайт, оптимизиран за мобилни устройства

Непрекъснато ни заливат данни за нарастващото използване на смарт мобилни устройства. В световен мащаб, 80% от хората, ползващи интернет, са активни в мрежата през мобилните си телефони. За сравнение, тези, които разчитат на настолни ...

Прочетете

Разказването на истории като част от дигиталния маркетинг

Концепцията за разказване на историята на бранда не е нова. Брандове от всякакъв калибър осъзнават нуждата от това да увличат и забавляват техните настоящи и потенциални клиенти използвайки този добре изпитан метод. Разказването на ...

Прочетете

Кога на Вашата фирма е необходим дигитален консултант?

В глобален мащаб, пазарът на консултантски услуги е нараснал до повече от 125 милиарда долара. Всяка година, множество компании наемат консултанти, които да им помогнат с различни видове проекти вариращи от подобряване на работните ...

Прочетете

10 очертаващи се тенденции в онлайн търговията, с които трябва да се запознаете

Бързото развитие на технологичните иновации и тяхното влияние върху начина ни на живот имат сериозно отражение върху икономиката и съответно начина, по който правим бизнес.Докато на човечеството отне повече от седем десетилетия да ...

Прочетете

Как да разберете дали Вашият бизнес има нужда от специално разработен софтуер

Като мениджър, да балансирате между настоящите нужди на фирмата и дългосрочния растеж е както изключително важно, така и трудно, особено ако сте в бизнеса отскоро. Трябва да отговорите на основни въпроси като дали да инвестирате агресивно ...

Прочетете

За успешна дигитална стратегия през 2016, включете следните основни елементи

Доброто планиране е в основата на всяка успешна маркетингова стратегия. След подробния анализ на данни и най-вече на постигнатите резултати, е време за идеи: Как фирменият уеб сайт да постигне по-висока позиция при Google търсенията? ...

Прочетете

Ребрандиране? Не забравяйте Вашата мобилна стратегия

Когато една фирма се реши на ребрандиране, това е винаги основен момент, независимо дали целта ѝ е да се отличи от конкурентите, да се справи с негативен имидж, да увеличи продажбите или да представи нови неща. И тъй като вече всичко ...

Прочетете

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google EU проект

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките