ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

Как с имейли да задържите клиентите след покупка във Вашия онлайн магазин

Една от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...

Прочетете

Готови ли сте да спечелите от икономиката на споделянето? 5 успешни примера, включително и от България

Защо да плащате значителна сума за нещо, когато можете да го наемете изгодно онлайн? Това е главният принцип на икономиката на споделянето - една от най-горещите тенденции в света на бизнеса, която тепърва ще търпи развитие. Научете ...

Прочетете

5 тенденции в онлайн търговията, чрез които да повишите продажбите си през 2017

Данните за 2016 показват, че глобалните годишни приходи от онлайн търговия възлизат на почти 2 трилиона долара - с 8.7% повече от 2015. Тази сфера на бизнеса става все по-иновативна и комплексна в резултат на развитието ѝ и на напредъка ...

Прочетете

Прилагането на маркетингов модел, базиран на пътя на клиента, в онлайн търговията

Задържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...

Прочетете

Повишете онлайн продажбите, включвайки потребителски данни в имейл маркетинга

В сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...

Прочетете

Водещи тенденции в CRM софтуера за 2017

Времената се менят и за ползвателите на CRM софтуер това означава въвеждане на нови технологии и нови начини за работа с този основен бизнес инструмент. Какво ще бъде новото през 2017? Да разгледаме най-големите тенденции в CRM софтуера, ...

Прочетете

Намирането на баланс между маркетинга и уеб дизайна при изграждането на онлайн магазин

Ролята на разработчика е да създаде онлайн магазин, който не само функционира безупречно и изглежда атрактивно, но и превръща посетителите в клиенти. За последното се изисква прилагане на специфични маркетингови техники, които се ...

Прочетете

Модерният бизнес софтуер: Как да се подобри ползваемостта му

Имплементирането на нов бизнес софтуер е крачка напред в развитието на една компания, но за да е максимално успешна, е необходима детайлна стратегия и перфектна изработка, така че новата система да пасва идеално на фирмата и да може ...

Прочетете

5 начина да използвате динамично съдържание в онлайн търговията

Съвременните технологии за интернет маркетинг позволяват онлайн преживяването на всеки един клиент, свързано с даден бранд, да бъде съобразено с неговите нужди и предпочитания. Сега не само случващото се в онлайн магазина, но и извън ...

Прочетете

Стратегически подход при персонализацията на потребителското преживяване във Вашия онлайн магазин

Мнението, че персонализацията на потребителското преживяване в онлайн магазина гарантира успех в електронната търговия, е широко разпространено. Това е така до голяма степен, но прилагането на този метод не е просто като детска игра. ...

Прочетете

5 маркетингови тактики за стимулиране на онлайн продажбите на Свети Валентин

Всички онлайн търговци могат да се възползват от романтичното настроение и еуфорията, които съпътстват деня на влюбените. Не само интернет магазините, продаващи бонбони, цветя и плюшени мечета, могат да увеличат продажбите си в дните ...

Прочетете

Как да водите успешни имейл кампании за изграждане на връзки с потенциални клиенти

В онлайн пространството конкуренцията се разраства непрекъснато и това налага използването на все по-прецизни и креативни решения. Имейл маркетингът е основно средство за изграждане и поддържане на връзките с клиенти. Можете да създадете ...

Прочетете

Как да внедрите директно обслужване във Вашия онлайн магазин

Никой не обича да чака, особено когато става въпрос за обслужване в онлайн магазин. Проучванията сочат, че 52% от потребителите ще се откажат от покупка, ако не получат отговори на въпросите си бързо. Едно от най-ефективните решения ...

Прочетете

Кога един фирмен уеб сайт е ориентиран към резултатите - 7 основни фактора

Създаването на фирмен уеб сайт, който привлича, очарова и ангажира потребителите и ги превръща в клиенти и изгражда имиджа на бранда, не е работа за един ден. Няма магическа формула за успеха, но има седем основни фактора, които са ...

Прочетете

Какви тенденции ще доминират в онлайн маркетинга през новата година

2016 бе страхотна година за онлайн маркетинга, но развитието му никога не се забавя, а напротив. Краят на годината още не е настъпил, но определено е време да помислим как тази сфера ще се промени през 2017 и как бизнесът може да ...

Прочетете

Как уеб CRM софтуерът промени същността на продажбите

Със CRM софтуера фирмите управляват връзките си с клиенти (customer relationship management). Той позволява съхранението и организирането на клиентски данни, които стават лесно достъпни и спомагат за по-доброто обслужване. С промяната ...

Прочетете

11 Съвета за предотвратяване на изоставянето на количката във Вашия онлайн магазин

Предприемачите, занимаващи се с онлайн търговия, влагат много усилия в маркетинга, за да доведат потребители в техния интернет магазин и да ги накарат да купят нещо. Когато вече има артикул в пазарската количка и потенциалният клиент ...

Прочетете

7 Причини да интегрирате Вашия уебсайт със СRM софтуер

Всяка организация се нуждае от система за управление на отношенията с клиентите (customer relationship management или CRM накратко) без значение от нейния размер. Независимо дали става дума конкретно за клиенти, доверители, сътрудници ...

Прочетете

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google EU проект

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките