Приложенията за Facebook са една много актуална тема в последно време. Бизнесите започнаха да виждат ползи от използването на игри за Facebook. Те им помагат да събират големи обеми от фенове, с които на по-късен етап да комуникират, да предлагат и продават продукти.
Играта започна
Плюсовете на изработка на игра / приложение за Facebook са много. Като започнем от достъпната сума, за която могат да се реализират и стигнем до бързия и измерим ефект, който донасят. Също така да не забравяме, че Facebook е безплатна платформа.
Игровият елемент винаги възбужда интереса на хората, държи ги ангажирани и активни. Като прибавим към това и атрактивни награди - успехът е неизбежен и скорошен.
Приложения-игри могат да се реализират за всякакви бизнеси и да се нагодят към различно вариращи бюджети. Цената и срокът за изработка са в зависимост от обема работа, който е необходимо да се вложи. Но най-важният момент е идеята за такова приложение. Тя трябва да бъде забележителна, различна. Идеята може да дойде от самия клиент, може да бъде създадена и от уеб разработчика.
Игрите провеждани чрез приложения в Facebook са един чудесен, актуален, модерен и интелигентен маркетингов инструмент. Отбелязваме, че е важно да бъдат съобразени със “законодателството” на Facebook. Има строги правила, според които се изграждат. Придържайки се към тях приложението ще е напълно легитимно и правилно работещо. Ако се получи отклонение от правилата може да последва неприятно наказание от Facebook.
С последният дизайн на Facebook - timeline, бизнесите могат да се възползват по отличен начин от по-голямото пространство, което им се предоставя. От тук следва създаването и на по-интересни приложения.
Къде се намират тези приложения-игри? Точно под заглавната Ви снимка, където са албумите със снимки. Появяват се като т.нар. табче, от което при клик се стартират. Според различни проучвания на големи американски маркетингови агенции това място е едно от най-заглежданите от потребителите.
Останалите играчи
Освен игри, приложенията за Facebook могат да бъдат и по-специализирани. Примерно, ако имате ресторант, то може да се създаде приложение, което Ви позволява да покажете цялото си меню в Facebook. Потребителите ще могат директно да го разгледат без да се налага да ги препращате на друго място. За всеки бизнес може да се изгради специализирано приложение, което да отговаря на нуждите му и да му помага при представянето пред потребителите.
Играта на заключението
В интелигентно направените приложения и игри за Facebook се интегрира социалният фактор. Какво значи това? Означава, че при използване и взаимодействие с приложението / играта приятелите на потребителя виждат какво прави. Това е една предпоставка за създаването на лавинообразен ефект. По този начин потребителите са примамени от действията на приятелите си и също се включват. Действайте смело и се възползвайте от ефекта на приложенията и игрите в Facebook.