Ценни функционалности за мобилните приложения на фирмите
Разберете какво трябва да притежава приложението на Вашия бизнес, за да Ви носи печалба
Push Notifications
Това са известия, които потребителите получават от мобилното приложение във времето когато не го използват активно. Те просто се появяват на екрана. Целта им е да напомнят за Вашето приложение. Можете да ги използвате да съобщавате новини, свързани с Вашия бизнес, като пускането на нов продукт например, или за разпространение на промоционалните оферти, които предлагате. Те са полезни и за директни напомняния, свързани с предлаганите продукти или услуги. Една фирма за химическо чистене например може да напомня на своите клиенти кога дрехите им ще са готови.
Същевременно тези известия могат да се разглеждат и като нож с две остриета. Ако ги изпращате много често, потребителите може да ги игнорират, да ги изключат или дори да изтрият Вашето мобилно приложение. За това трябва да определите внимателно времето за пускането на известията и приблизителния интервал, през който ще става това.
Контакт с едно докосване
Представете си колко е дразнещо за един потребител да не може да получи допълнителна информация за чудесен продукт, който е открил на конкретна апликация. Как да избегнете този потенциален проблем с Вашето мобилно приложение? Дайте на потребителите очевиден и лесен за ползване бутон, който да докоснат само веднъж, за да се свържат с Вас по-най подходящия начин, било директно с телефонно обаждане или с форма за запитване. Така практически ще извършите продажбата. Като допълнение, клиентът ще остане доволен от обслужването, което ще увеличи вероятността да се върне отново при Вас.
Интегрирани карти и купони, работещи с GPS
Тези функционалности са идеални за мобилните приложения на местни фирми, включително магазини и ресторанти. Те реално подканят потребителите да дойдат при Вас и да Ви станат клиенти. Чрез интерактивната карта хората могат да Ви намерят лесно и бързо, без да е необходимо да отварят друго приложение. Приблизително 40% от потребителите използват смартфоните си, за да намерят конкретен обект поне веднъж седмично, така че няма причина да не се възползвате от откриващата се възможност. Когато хората могат да открият местоположението Ви за секунди, вероятността да отидат при конкуренцията е минимална.
Когато потребителите са вече близо до Вас или в магазина Ви, можете да използвате купони, работещи с GPS, за да ги изкушите да направят покупка. По принцип купоните за намаления за изпитан инструмент за повишаване на продажбите, като най-скорошните проучвания показват, че увеличението след въвеждането им е средно 27%. Тези, работещи с GPS, са още по-ефективни, защото таргетират директно потребители, които се интересуват от предлаганите от Вас продукти или услуги.
Както и в случая с push notifications, купоните,работещи с GPS, трябва да се използват внимателно и целенасочено, така че да не бъдат дразнещи. Ако клиент, който е свалил мобилното Ви приложение, минава покрай Вашия магазин на път за работа например, не е уместно да му изпращате купони всеки ден. Прецизирайте и оптимизирайте Вашата тактика в зависимост от данните за активността на отделните потребители, които получавате от апликацията.
Функционалност за мобилни плащания
Независимо какво продавате, трябва да направите плащането възможно най-удобно за потребителите. Опция за мобилни плащания на Вашето мобилно приложение ще подобри потребителското преживяване още повече и ще Ви помогне да спечелите повече клиенти и по същото време да постигнете по-голяма ефективност.
Мобилните плащания се осъществяват с докосване на екрана за максимална бързина и лекота. Може също така да се добави и опция за плащане с карта на фирмата, по която има натрупани точки, както и с ваучери. Възможностите са практически необятни и могат да допринесат за значително увеличение на печалбата.
Дайте истинска ценност
Смарт мобилните устройства се превръщат в най-често използваните не само за комуникация, но и за пазаруване, и това води до скоростна промяна в бизнес средата. За да успеете, Ви е необходимо мобилно приложение, което да е ценно за Вашите клиенти. Ангажирайте потребителите, дайте им възможност да Ви намерят лесно и бързо, стимулирайте ги да направят покупка и направете така, че плащането да е изключително удобно. В резултат, бизнесът Ви ще остане не само на смартфоните на Вашите клиенти, но и в умовете и сърцата им.