Трафик на хора

За да не звучим криминално веднага конкретизираме, че става въпрос за трафик на хора към уеб сайт. Това е изключително важна, фундаментална тема, на която искаме да обърнем специално внимание. За да се случат нещата около един уеб сайт, то трябва да знаете от къде точно и как точно ще си набавите масата от потенциални клиенти.
Това не е нещо, което да се измъдри в движение. Трябва да сте наясно, да сте с начертан план преди да пристъпите към разработка на интернет страница. Само по този начин ще подсигурите така желания трафик от хора, както и собствения си успех.
Погрешното схващане
Създаването и притежаването на сайт Ви позиционира в интернет пространството, но дотам. За сайта ще знаете само Вие и компанията, която го е разработила. Кой ще каже на клиентите? Те не знаят за Вас. Как ще се облагодетелстват от отличните продукти, коиото имате да предложите?
Пускането по течението и чакането на нещата да се случат определено няма да помогне. Тук идва планът, за който писахме няколко реда по-нагоре. Той трябва да влезе в сила при стартирането на уеб сайта. Това е схемата, която ще Ви тласне напред и ще Ви помогне да печелите пари.
В началото бе… проучването
Като за начало проучете щателно пазара, на който искате да оперирате. Запознайте се с неговите особености, нрави и страсти. Проучете кои канали са подходящи за достигане до Вашите таргет групи. Анализирайте ги внимателно, следвайте пътя на логиката, а не пързалката с милионните обещания.
Необходими са пари
Заговорихме за слона в стаята. Подгответе си бюджети. Няма как да популяризирате уеб проекта си без финансова инжекция. Имайте предвид, че маркетинговите разходи ще надвишат многократно това, което сте платили за изработка на уеб сайт. Ако се препънете именно в частта с популяризирането, то нищо хубаво няма да Ви сполети. Не може да елиминирате бюджетите за популяризиране, както не може да елиминирате самия сайт. Тези две пера са просто неразделни.
Проба-грешка
Препоръчително е да се подсигурите с един тестови рекламен бюджет. Неговата цел е да опипате почвата, да правите грешки, от които да се учите. В крайна сметка тестовият бюджет отива на вятъра, но знанията, които сте придобили са златни. Те ще Ви помогнат да се позиционирате адекватно, да привлечете правилните потребители и да правите продажби.
Шпионаж на конкуренцията
Не е никак маловажно случващото се с конкуренцията. Обърнето внимание на сериозните играчи. Изучете ги из основи, проучете какво точно правят, как и защо. От тях може да получите много ценна информация. Следете ги постоянно, за да сте информирани за резки завои, които предприемат и биха рефлектирали върху Вас.
Експериментирайте
Креативността е нещо трудно за оценяване, но много често идейните решения носят много дивиденти. Опитвайте нови неща, които оценявате, че имат висок потенциал. Посмейте да излезете от кориците на учебниците и каноните на рекламистите. Погрижете се за концепцията си, за нейното отличаване, диференциране от всичко останало, което е познато и вероятно доста скучно. Успехът приветства смелите.
Споделете в: