Създаване на онлайн бизнес

Ако искате да продавате онлайн ще Ви е необходим е-план, който е също толкова важен, колкото и бизнес планът.
Първата стъпка в създаването на е-план е да решите какво искате да предложите на Вашите онлайн клиенти. Мислете не само за днешния ден, но и за период от поне година напред.
В навечерието на решението
След като сте взели решение с какво ще допринесете в живота на онлайн потребителите, е време да поставите цели. Помислете върху теми като:
  • Кои са таргет клиентите?
  • Какво точно искат?
  • Само информация ли търсят?
  • Или искат да купуват онлайн?
Последните два въпроса са от критично значение. От тях зависи и размерът на инвестицията, която трябва да направите. В първия случай ще се огриничите до информационен уеб сайт, а във втория ще трябва да изградите онлайн магазин.
Какво ще продавате?
Идва моментът за преценка на стоките и услугите. Какво точно ще предлагате? Как точно ще го представите? Дали ще продавате продуктите само онлайн или и офлайн? Как ще извършвате доставките?
Не подценявайте нуждата на хората да комуникират с жив човек. Помислете за осигуряването на телефон за контакт, на който клиентите да могат да задават своите въпроси.
Поглед към онлайн магазините
При положение, че се ориентирате към продажбата на стоки онлайн, ще се нуждаете от модул пазарска количка. Това е предпоставка и към системи за онлайн разплащания, организиране на поръчки и изпълнението им. Нещата в тази насока са много повече. Само за тях може да се направи обособена статия.
Не се заблуждавайте
Дори и да създадете най-великия уеб сайт или онлайн магазин, хората няма да го открият сами. Ще се наложи да изградите канали, които да докарват постоянен трафик от хора към Вашия онлайн бизнес. Е-планът трябва да включва и този компонент.
Важно е да държите голямата картинка пред очите си. Помнете кои са целите. Ще дойде момент, в който детайлите по уеб дизайна могат да отклонят вниманието Ви. Фокусирайте се върху самата бизнес концепция и нейната насока, а не толкова върху дизайни, картинки и цветове.
Обърнете внимание на съдържанието, което ще се съдържа в онлайн магазина или уеб сайта. То е ключът към успеха. Дайте на посетителите стойностна информация, причина да купят от Вас. След старта на уеб сайта се грижете за актуализацията на съдържанието. Качественото и свежо съдържание дава причина на хората да се връщат отново и отново.
Заключение
Основната задача на Вашия е-бизнес е да обясни на всеки потребител поотделно защо трябва да купи точно от Вас. Уеб проектът Ви трябва да излъчва доверие, да изглежда професионално направен.

Ако искате да изградите устойчив онлайн бизнес, изпратете ни запитване тук.


Споделете в: