Facebook, парите и рекламата

Подгответе се преди за започнете рекламна кампания в социалната мрежа

Facebook е един чудесен рекламен канал, стига да се използва правилно и да се приеме на сериозно. Има няколко основни неща, които трябва да вземете предвид, преди да се впуснете в победоносни рекламни кампании в най-голямата социална мрежа.

Първото и най-осново нещо е бюджетът
Бъдете наясно колко бюджет ще можете да си позволите да изразходите. Това е отправната Ви точка. Обмислете и колко време ще продължи рекламното Ви присъствие. Не се впускайте в маркетингово приключение без дефинирани рамки.
Фиксирането на бюджет ще Ви позволи да разширите или ограничите полето на възможности за маркетингови операции в Facebook. Така ще имате избор дали да направите само Ads кампания или ще включите и приложение за Facebook. Приложението е чудесен инструмент, с който да запалите интереса на потенциалните клиенти. В Whiz имаме много богат опит в изработката на приложения и игри за Facebook.
Втори елемент е посланието
Какво точно искате да постигнете? Какво искате да кажете на потенциалните клиенти? Бъдете сигурни, че с посланието си ще уцелите в десетката. Направете тестове преди да стартирате кампанията, може да ги организирате вътрешнофирмено или с настоящи Ваши клиенти. Когато сте убедени, че имате правилното послание, отидете в Facebook и действайте.
Трето - целевата група
Трябва да знаете коя е целевата Ви група още преди да сте започнали маркетингова кампания. Facebook е отлична платформа за таргетиране и като знаете на кого искате да продавате - ще имате забележителен резултат.
Заключението
Премислете добре и трите елемента преди направата на маркетингова кампания. Трябва да сте напълно наясно с бюджета, който имате, посланията, които ще отправите и таргет групата. От тях зависи успехът Ви и дали сте похарчили парите си рационално.
Споделете в: