Отмина времето, в което Facebook се използваше само за лафче с приятели и роднини. Днес всеки малък, среден и голям бизнес използва социалната мрежа, за да комуникира с настоящи и потенциални клиенти. Ако разгледате различни бизнес страници на световни брандове, ще откриете, че почти висчки използват специализирани приложения (apps). Целта на всички апликейшъни, които се създават за бизнес страниците е, да промотират успешно дадения бранд. Чудесната новина е, че тези приложения може да се разработват поръчково според специфични нужди и изисквания. Това от своя страна осигурява огромно поле за изява и креативно мислене. Много важен момент е всяко едно Facebook приложение да доставя стойност за неговите потребители. Именно това отличава успешните от всички останали.
В следващите редове ще разгледаме няколко ползи, които можете да извлечете, използвайки приложения за Facebook.
Полза №1: Разпознаваемост на бранда
Facebook се превърна в една забележителна среда, която позволява изграждането на разпознаваемост. Възможността да се създават и ползват най-различни апликейшъни, играе своята ефективна роля за промотиране пред множество потенциални клиенти. Facebook е изключително популярен в глобален аспкет и има около 800 милиона потребителя. С правилното приложение, таргетирано спрямо правилните хора, може да постигнете чудеса. Можете да се промотирате пред чудовищно много активни хора.
Полза №2: Генериране на трафик
Използвайки различни Facebook приложения, можете много лесно да генерирате сериозен трафик към Вашия уеб сайт, онлайн магазин или блог. Това ще Ви помогне да повишите продажбите си, да предлагате по-усшешно банер пространство и да наберете скорост за отрицателно време.
Полза №3: Въвличане на потребителите
Една от най-големите ползи на приложенията за Facebook е, че те въвличат потребителите по неповторим начин. Това важи в пълна сила най-вече за Facebook игрите. Можете да организирате най-различни томболи, викторини, да раздавате награди, да карате хората да се съревновават и да споделят преживяването си. Всичко изброено може да се реализира с минимални усилия и в рамките на съвсем разумен бюджет. Това ще Ви помогне да въвлечете потребителите във Вашите стоки и услуги, във Вашя бранд.
Полза №4: Създаване на потенциални сделки
Facebook се доказва все повече като генератор на потенциални сделки. Социалната мрежа започва да се използва все по-активно за продажби, а не само за ангажираност и обратна връзка. Факт е, че с едно приложение за директни продажби през платформата на Facebook нещата стават доста по-интересни и апетитни за бизнеса. Тогава простата комуникация от статуси, въпроси и отговори прераства в онлайн паричен поток.
Заключение
С изграждането на правилните Facebook приложения ще изстреляте бизнеса си до ново ниво. Следователно трябва да осъзнавате потенциала на тези разработки. След като напипате правилния такт с използването на апликейшъни, ще пожънете множество финансови успехи.