Създаването на фирмен уеб сайт, който привлича, очарова и ангажира потребителите и ги превръща в клиенти и изгражда имиджа на бранда, не е работа за един ден. Няма магическа формула за успеха, но има седем основни фактора, които са ...
ПрочететеПри изработката на уеб сайт пред екипа на разработчика стоят важни въпроси като как да се представят идеите по ефективен начин и как да се създаде високо ниво на гъвкавост, за да могат те да се изпробват и инкорпорират. Скицирането ...
ПрочететеДобре подготвената и изпълнена рекламно-целева страница е разликата между успешната Facebook рекламна кампания и тази, която се радва на минимален или никакъв успех. Кликването на реклама във Фейсбук е първата стъпка от взаимоотношения, ...
ПрочететеВинаги казваме на фирмите, че създаваме сайтове и онлайн магазини за крайните клиенти. Това са хората, които ще ги ползват, това са хората, от които се очакват действия и съответните финансови постъпления. В тази връзка е ...
ПрочететеИдеята зад добре обмисления и изграден сайт е същият да помага за разрастването на бизнеса. Разглеждали сме множество проучвания, които гласят, че първите секунди при преглед на даден сайт са от критично значение. Посетителите ...
ПрочететеМного е важно преди всяка изработка на онлайн магазин да се зададат правилните въпроси. Има доста неща, които трябва да се покрият преди да се започне самото изграждате. Това са информационната архитектура, интерфейсът, бизнес ...
ПрочететеНа всички ни се е случвала следната ситуация: застанали сме пред компютъра, заели сме хищническа поза, защото ще купуваме нещо онлайн, но така и не го правим. Защо? Вероятно проблем със системата за разплащане, прекалено високи такси ...
ПрочететеОнлайн търговията е един от основните играчи в днешната бизнес конюнктура. Можем да определим като факт, че успешният бизнес не може да игнорира електронната търговия. Отминаха времената, в които на интернет магазините се гледаше ...
ПрочететеВ повечето сайтове секция Начало е сред най-популярните и посещавани страници. Но след нея има една или две страници, които са също толкова важни. В днешната статия ще обсъдим секцията Услуги. Тази страница на интернет сайта ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
Прочетете