От споделянето до продажбата
Или заслужава ли си Facebook търговията
Факт е, че всички са в истеричен пристъп по отношение на Facebook. Най-голямата социална мрежа е обладала умовете и душите на хората. Съответно всеки един бизнес се опитва да извлече финансови ползи от този факт.
Съвети много, експерти много, мнения много, стратегии много. Въпросът е кое от всичко казано и написано има реална стойност. Като под стойност имаме предвид резултатност и приходи.
В днешната статия ще разгледаме търговията във Facebook.
Днес ползването на Facebook е също толкова естествено, колкото да поздравиш дългогодишен приятел на улицата. Хората се социализират в тази огромна мрежа, пишат, споделят, забавляват се.
И така, освен тези физически лица, които се ръчкат и се смеят на снимки, споделят информация, се появиха и бизнесите. А те са в търсене на нови възможности, на начини, чрез които да трансформират тези люде в клиенти.
Извън рамките на България има различни опити за така наречената социална търговия. Те са къде успешни, къде не особено. Факт е, че компаниите търсят начини. Предпоставките са на лице, остава да се намери правилното решение.
Социалната търговия е един нов канал, към който трябва да се подходи различно.
Най-простите опити за Facebook търговия са постването на стоки с техните цени. Разбира се това не е особено адекватно, дори може да се определи като примитивно. Реално погледнато потребителите не могат да направят покупка с този подход. А бъдещето е именно в социалната търговия.
За да се извършва търговия в социалната мрежа е необходимо специализирано приложение. То трябва да е адекватно създадено за платформата на Facebook. Да позволява безпроблемно предлагане на стоки и съответно тяхното закупуване. За радост вече има такова решение, то е разработено изцяло от нашата компания.
Бъдете сред първите бизнеси, които ще успеят да окупират социалната мрежа. Извлечете максимума от събраните фенове. Чудесно е да имате последователи във Facebook, но е още по-хубаво да правите продажби.