Днес ще разгледаме един интересен казус, с който се сблъскват почти всички клиенти. Става въпрос за инвестирането на пари в уеб проект. Шаблонната рамка гласи минимални вложения и максимален ефект. Обикновено това е доста трудно за ...
ПрочететеИзлизането онлайн може да бъде голямо приключение, но и много забавно и печелившо начинание. Ако искате да използвате уеб сайта си като нещо повече от хоби, то трябва да помислите как да го направите магнит за пари. Без значение какъв ...
ПрочететеРазбирането, че хората просто ще дойдат и ще купуват стоки от Вашия онлайн магазин може да бъде фатално. Без да имате ясна представа кого точно трябва да таргетирате на самия сайт и в мрежата като цяло, Вашите усилия да изградите ...
ПрочететеПо време на тазгодишното CES (Consumer Electronics Show), главният директор на YouTube направи прогноза, че през 2020 делът на видео съдържанието в интернет трафика ще бъде 90%, а 75% от всички видеа ще са дигитални. Това е дръзко ...
ПрочететеВ днешната ведра статия ще обсъдим темата за последователността в работните процеси, които са обвързани с разработката на уеб проекти. Правим една бърза вметка, че ще засегнем уеб сайтове, онлайн магазини, Facebook игри и приложения. ...
ПрочететеКато хора, които се занимават с уеб разработки, сме наясно, че в уеб проектите трябва непрестанно да се инвестира, за да функцинират максимално добре. Но понякога клиентите не са на това мнение. Те смятат, че всичко приключва с ...
ПрочететеПонякога усещате, че имате идея-убиец за онлайн бизнес, но в главата Ви е настанал неконтролиран хаос. С тази статия ще Ви дадем основни насоки, които да Ви помогнат да подредите мислите си. Основните неща, които трябва ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
ПрочететеОнлайн магазинът е бизнес, който трябва да се управлява като всички останали. Необходими са знания, умения, здрави нерви, търпение, находчивост, креативност, финанси, време, особено големи размери кофеин, екип, желание, ясна визия, ...
ПрочететеИмейл маркетингът е състезание за вниманието на потребителите, което не се печели лесно в наши дни, имайки предвид силната конкуренция онлайн. Въпреки че в тази конкретна сфера вече е задължително абонаментът да е на доброволен принцип ...
Прочетете