Мобилна версия на онлайн магазин

В днешната статия ще обсъдим нашумялата тема за мобилните телефони. Ще поговорим за това, че стават все по-умни и способни и как това се отразява на бизнеса.


Трябва да бъдете подготвени!


Преходът, на който ставаме свидетели, е нещо много значимо. Старите GSM апарати се захвърлят (в специално определените за тази цел места) и се заменят със смартфони. Като много конкретен пример ще посочим, че Samsung празнуват 100 милиона продадени устройства Galaxy S.

Тази еволюция започва да променя играта. Отразява се на личния живот на хората, но и на бизнеса. И въпросът е дали сте готови за битка?

Не бе далеч времето, в което хората обсъждаха дали онлайн търговията е нещо сериозно и дали ще просъществува. Вече никой не задава подобни въпроси. Фактите говорят сами и подкрепят електронната търговия. А търговците, които излязоха първи онлайн, как да го кажем, избиха рибата!


Смартфоните правят всичко още по-интересно!


Смартфоните преоткриват онлайн търговията, защото са устройства, които се пъхват в джоба ни и позволяват страхотна гъвкавост.

След коледните и новогодишни празници излязоха статистики от различни компании за проучвания, които статистики сочиха небивал бум в пазаруването през смартфони. Прецедент! Съвсем не, а тенденция, която трайно се установява.

Начело са устойствата с iOS и тези с Android. Според ABI Research до 2015 година потребителите ще изхарчат 119 милиарда щатски долара. Какво ще кажете за това число?

По друг начин казано, бъдещето на онлайн пазаруването през смартфони е тук и сега. За това е по-добре да имате план за развитие в тази насока.


Как да се подготвите за мобилния наплив?


След като Ви настроихме психически, идва време да предприемете стъпки към създаването на оптимизиран за мобилни устройства уеб сайт. Целта на такъв сайт е да бъде приветлив, приятелски настроен и лесен за използване. Не бива да страда от някакви недъзи и липси. И да не пропуснем най-важната му финкция - трябва да продава.

Създаването на втори онлайн магазин може да Ви се стори в повече, но в крайна сметка най-важни са клиентите. Щом влизат през мобилни устройства, то трябва да подсигурите комфорта им.


Коя е основната разлика?


Разликата е в размера! Лаптопите и PC-тата са със значително по-големи екрани, докато смартфоните са с по 4-5 инчови дисплей. И при такова положение всеки един инч трябва да бъде използван до неговия максимум. Това е изключително важно за добрата навигация в магазина и за неговата ползваемост.

Друг важен фактор в оптимизирането на онлайн магазина за смартфони е, че те ползват по-бавна интернет връзка (поне за момента, защото се задават мобилни 4G LTE мрежи, които ще са изключително бързи). Когато един потребител отваря магазина Ви през 3G мрежата, то той ще очаква Вие да сте помислисли за това. Ще очаква да прегледа каталога Ви с лекота и да направи покупка. И всичко това без да му се налага да роптае, заради флегматичното поведение на електронния Ви магазин.


Заключение


Разработката на мобилна версия на онлайн магазин е сериозно начинание, към което трябва да подходите много отговорно. Трябва добре да познавате клиентите си и техните нрави. След като се организирате и вземете решение за подобна разработка ще Ви е необходим добър партньор, който да реализира начинанието. Ако чуете някой да Ви обяснява колко е лесно - бягайте надалеч. Създаването на мобилен онлайн магазин е много по-трудоемко от стандартен такъв. В мобилния просто няма място за грешки.

И така, ако още не сте убедени в това колко е важно да имате мобилна версия на онлайн магазина, отворете amazon.com, после отворете и вашия магазин през смартфон. След което поиграйте на “Открий десетте разлики”.

Споделете в: