Какво трябва да се избягва в уеб дизайна?

С всеки изминал ден значението на интернет нараства. С все по-яростното използване на глобалната мрежа и всички сайтове в нея, хората започват да придобиват представа кое е добър сайт и кое не. Вероятно се досещате, че ако сайтът Ви е морално остарял или не е изграден добре, сърфиращите ще го напуснат. В тази връзка ще разгледаме няколко точки, които биха направили сайта Ви магнит за потребители.
Избягвайте бъркотията
Чудесно е да имате много идеи, но поставяйки всички тях на една страница може да обърка потребителите. Неорганизираните и хаотични сайтове шашкат хората и ги карат да се чувстват глупаво. Когато един потенциален клиент пристигне на интернет страницата Ви, той търси ценна информация. Потенциалният клиент не търси пъзел, който да разреши. Точно поради тази причина се нуждаете от добре изглеждащ, добре работещ и балансиран уеб дизайн. Това се постига чрез правилното използване на пространствата, показване на най-важната информация - тази, която знаете, че клиентите търсят. Предоставянето на тези материали е от огромно значение, защото на база тях клиентът ще вземе своето решение. Дезорганизираните уеб сайтове изглеждат непрофесионално и могат само да навредят върху репутацията на Вашия бизнес. Добрият сайт е като огледало на целите, които са поставени пред Вашата компания.
Избягвайте купищата графични елементи
Отличният уеб сайт е този, който е създаден от гледна точка на интерактивност и ползваемост. Уеб сайт, който има труден за схващане дизайн или прекалено сложна навигация, няма да успее да извлече дивиденти. Уеб сайтовете с прекалено много графични елементи или тромави анимации могат значително да забавят времето за зареждане. Друг особен момент е използването на шрифтове, които може да изглеждат много интересни, уникални, но в същото време да са трудни за четене, а също така и да не се отварят през някои браузери.
Избягвайте прекалената креативност и шеги
Задачата на един бизнес уеб сайт е да представя компанията Ви в интернет и да продава. Сайтът предоставя, по много удобен за потребителите начин, информация за Вашите услуги или стоки. Понякога е лесно да се отнесеш във вихъра на креативността, в опитите да покажеш чувство за хумор. Но помнете, че това не е универсална формула за всеки бизнес. С подобен креативно-комичен подход може да накарате потенциалните клиенти да се замислят относно Вашата сериозност, отговорност и намерения.
Заключение
Без значение в какъв бранш работите, уеб сайтът Ви трябва да бъде създаден съобразно Вашите клиенти. Разберете какво точно искат да видят от Вас и им го предложете. До истината може да достигнете, като просто поговорите с Вашите клиенти. Дори и да не сте съгласни с вижданията им е добре да ги вземете предвид. Все пак те са тези, които ще купуват от Вас. Сайтът се изгражда за тях.
Споделете в: