Днес ще обсъдим в един писмен монолог силата на уеб търсачките. По-конкретно на търсачките, които се намират в онлайн магазините. Те са от фундаментално значение за цялостното представяне на електронния магазин. Тези търсачки доставят ...
ПрочететеДнес ще разгледаме една изключително важна тема, която обикновено прави разликата между успешния уеб сайт или онлайн магазин и тоталното изпадане от класацията. Всички следващи редове са подплатени от дългогодишната ни работа и опит. ...
ПрочететеКак хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...
ПрочететеПротивно на всички очаквания започваме директно с цената. И по-точно какво да обрежем, за да се получи уеб проектът страшна далавера? Смущаващ въпрос, чийто отговор ще се роди в следващите редове. Ясно е, че всеки бизнес търси ...
ПрочететеПредставете си, че влизате в един от любимите си магазини. Както винаги, посещението е чудесно, но този път Ви е трудно да намерите продуктите, от които се интересувате най-много. Продавачката седи зад щанда и си играе на смартфона, ...
ПрочететеВ днешно време всички находчиви бизнеси се ориентират към онлайн продажбите. Но преди да поемете по славния път на подобно начинание трябва да се запознаете с правилата за движение. Без значение каква ще бъде инвестицията Ви в онлайн ...
ПрочететеВ сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...
ПрочететеВ днешния петъчен ден ще се позабавляваме с един по-лек материал за четене. В него ще обсъдим нагласите на бизнеса към уеб разработките. Разбира се в обичайния ни стил ще внесем нотка на сарказъм. Мисля, чувствам, действам ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеВ първата работна седмица за 2013-та година започваме с една пророческа статия. В нея ще разгледаме очакванията, които имаме за новата година. Всичко в следващите редове е базирано на световните тенденции и личните ни наблюдения върху ...
Прочетете