Как да вдигнем нивото на сайта?
Качеството на съдържанието е ключът
Една ревизия на пълнежа на уеб сайта може да се отрази изключително ползотворно. Като за начало си спомнете кога за последно сте пипнали текст или снимки. Вероятно всичко си мухлясва в сайта още от самото му създаване. А времената се менят, конкурентите се развиват, нуждите на потребителите се трансформират.
Време е да изхвърлим боклука
- Проверете дали имате съдържание във всички секции и подсекции. Това е много важно, защото не са един или два случаите, в които някой е забравил да попълни дадена подсекция от сайта.
- Проверете до колко актуално е съдържанието, което имате в уеб сайта. Изработка на уеб сайт и после захвърлянето му в ъгъла не е добра инвестиция. Ще се наложи да обновявате съдържанието. Проверете дали всичко по фирменото представяне, услугите, координатите за контакт е актуално.
- Отправете поглед към снимките в сайта. Дали те отговарят на реалността, дали изобщо имате снимки в сайта? Винаги помнете, че изображенията са ключов елемент от уеб сайтовете.
- Стигаме до линковете в уеб сайта. Това са връзките между отделните страници на уеб сайта, а също така и изходящите връзки към външни източници. Задължително ги прегледайте, ако имат проблеми, елиминирайте ги.
- Голям процент от сайтовете имат многоезични версии. Ако и Вашият уеб сайт е сред тях, то направете щателна проверка дали имате необходимото съдържание за всяка една от версиите. Ако не можете да осигурите пълнеж за дадена езикова версия, то не я показвайте на сайта. В противен случай е много объркващо за потребителите.
- Видео клиповете са също един от елементите, които заслужават Вашето внимание. Силно препоръчително е да присъстват в сайтовете. Винаги проверявайте дали всичко с тях е наред. Ако използвате видео от YouTube, то уверете се, че не е премахнато, заключено за дадена държава или са му наложили някаква рестрикция.
- Ако сайтът Ви има рекламни материали под формата на брошури, банери, промоционални предложения, то гмурнете се сред тях, за да проверите дали са актуални. Няма смисъл да показвате стари неща в уеб сайта.
- Опряхме до рекламните послания. Това са призивите към действия или call to actions (CTA), както и всички онези кукички, които закачат вниманието на потребителите. Ще дадем няколко примера:
Обадете се сега; Изпратете запитване;
Запиши се сега; Купи сега; Поръчай сега;
Безплатна доставка; Безплатно демо; Безплатна консултация; Промоция;
Теглим чертата