В днешната статия ще разгледаме супер интересната тема за Facebook игри. Те се превръщат в атрактивен маркетингов иструмент за фирмите. Вероятно и Вие сте забелязали, че в най-голямата социална мрежа в света се появяват най-различни игрички. Ние ще попишем за тези, които се интегрират във фен страниците на брандовете.
Във втория абзац на увлекателния ни материал ще хвърлим бърз поглед върху ползите от Facebook игрите. И така, какви са те? Първото и най-основно нещо е, че са магнит за фенове. Обвържете ги с награден фонд и само наблюдавайте как ще набъбне групата Ви. Второто нещо е, че поддържате ангажираността на потребителите към бранда. Геймингът въвлича хората и буквално ги хипнотизира. Той е много по-ефективен от стандартните подходи. Третото нещо е, че чрез Facebook игри имате огромно поле за изява.
Как да реализирате Facebook игра?
След като уточнихме, че Фейсбук игрите са адекватна притегателна сила за фенове, е време да обсъдим как се създават. Обективно погледнато възможностите са много. Фундаментални за създаването на една игра са бюджетът, с който разполага бизнесът, и целите, които преследва.
Бюджет
Не напразно споменаваме бюджета. Той е от критично значение, защото разработките на Facebook игри се ценообразуват на база вложен труд. Съответно колкото по-сложна е една игра, колкото повече часове се инвестират в направата й, толкова по-висок бюджет ще е необходим.
Цели
Стигаме и до целите. Бизнесът, който е решил да поръча изработка на Facebook игра, трябва да е наясно с това, което иска да постигне. Силно препоръчваме да заложите добре обмислени, измерими цели. Само така ще знаете дали се движите по план в правилната посока или сте далеч от таргета.
Аз шпионинът
След като поставихме двете опорни точки - бюджет и цели - трябва да обсъдим и останалите неща. Първото сред тях е, че трябва да проучите какво вършат конкурентите Ви. Следете ги какви игри и инициативи подемат. Опитайте се да отчетете какви резултати са постигнали. От този шпионаж може да почерпите много важна информация, която да Ви помогне. Тук не говорим да крадете идеи, а да се уверите какво работи добре за фирмите от Вашия сектор.
Аз професионалистът
Следва изготвянето на един план, списък, без значение как го наричаме. Запишете на този свитък хрумванията, които имате. Изобщо не пестете обяснения. Така ще се спрете на няколко идеи, които малко по малко ще пресеете. Този момент е много важен, защото отивайки при фирма разработчик на Facebook игри и заявявайки: “Искаме Facebook игра, нямаме бюджет, не знаем какво правят конкурентите ни, нямаме конкретни цели и нямаме никаква идейна концепция!”, не звучи сериозно. За да се постигат високи резултати и ефективност, то трябва да има професионализъм от двете страни. Така че грабвайте клавиатурата, химикалката или молива и запишете всичко, което изброихме в по-горните редове.
Аз избиращият
След тежко щракане по клавиатурата се придивижихме и до избора на фирма разработчик на Facebook игри. Това можем да определим като повратен момент в целия Ви план. Вече се съгласихме, че трябва да имате план. И така, дори да притежавате отлична идея и да сте си написали домашното, то трябва да се реализира от сериозен екип. Най-лесното нещо е да преровите чичо Google и да си набележите няколко фирми или директно да се свържете с нас. Все пак, освен че пишем тази статия, за да Ви напътстваме, ние сме най-добрите и най-скромните разработчици на Facebook игри.
Връщаме се отново на темата за избора на фирма, която да реализира за Вашия бранд Facebook игра. След като разнищите резултатите от Google, прегледайте дали Вашите избранници имат реализирани подобни проекти. Обикновено портфолиото разказва цялата история и истина. Обърнете внимание на клиентите, които имат, на решенията, които им предлагат. Помислете дали решенията им са разнородни или продават едно и също нещо на всички. След като се спрете на някоя фирма, действайте.
Аз прибързаният
Продължавайки канонадата от букви, се приближаваме до много важния момент със сроковете за разработка на Facebook игра. Това са решения, които се създават по отделно за всеки клиент. Те се правят от нулата за специфична кампания, цели, бюджети. Това означава, че трябва да им се отдели необходимото време. Ако планиране поръчка на Facebook игра, то действайте поне месец по-рано. Не чакайте до последния момент, защото направата на Facebook игра е свързана и с доста тестване преди да се предаде в ръцете на фанатизираните фенове. Нито Вие, нито разумният Ви разработчик можете да си позволите половинчати резултати.
Финал
Статията стана малко дълга, но определено си заслужава да я изкълвете от начало до край. Обобщавайки изписаните редове можем да заключим, че Facebook игрите са супер маркетингов инструмент, който може да приеме най-различни осанки. Но направата на Facebook игра е двупосочна улица. С това крилато изказване имаме предвид, че бизнесът трябва да е наясно какво поръчва и какво очаква. От друга страна разработчикът на играта трябва да може да вложи необходимото качество. Така че успешните игри изискват подготовка от клиента и стабилен опит от изработчика на Facebook игри.
Facebook и феновете Ви зоват, така че действайте. Няма за кога да чакате и отлагате. Конкурентите Ви не спят. Те с удоволствие ще грабнат пазарния Ви дял. Затова бързи, смели, сръчни и се гмуркате в социалното море.