Водещото в днешната статия е фирменото присъствие във Facebook. Ще разгледаме данни, които да потвърдят силата на най-голямата социална мрежа. Ще обсъдим какво да направите, за да извлечете ползи от случващото се. Бихме отчели ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеФакт е, че всички са в истеричен пристъп по отношение на Facebook. Най-голямата социална мрежа е обладала умовете и душите на хората. Съответно всеки един бизнес се опитва да извлече финансови ползи от този факт. Съвети много, ...
ПрочететеСхемата с Фейсбук е ясна, всички хора са там и имат профили, съответно бизнесите се прокрадват, за да предложат своите продукти. Социалната мрежа предоставя на всички бизнеси възможност да се промотират по най-различни начини. Направата ...
ПрочететеВ България под социална мрежа най-често разбираме Facebook. Той е най-посещаваната социална платформа и драстично изпреварва Twitter, Google+, Pinterest и всички останали. В момента има 2 800 000 (два милиона и осемстотин и хиляди) ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеПриложенията за Facebook са една много актуална тема в последно време. Бизнесите започнаха да виждат ползи от използването на игри за Facebook. Те им помагат да събират големи обеми от фенове, с които на по-късен етап да комуникират, ...
ПрочететеОбратната връзка от потребителите е едно от най-полезните неща, които ще имате под ръка. Това е златна възможност да проверите как хората реагират на Вашите услуги, стоки, на бранда Ви като цяло. Обективно погледнато не е трудно да ...
ПрочететеС днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook. Предишната ни статия по темата ...
ПрочететеЩом разговорът опре до Facebook, повечето бизнеси се интересуват от това как да спечелят повече лайкове, тоест фенове за страниците си. Това са най-често задаваните въпроси отправяни от фирмите, които искат да се развиват във Facebook. Броят ...
Прочетете