Много собственици на бизнеси искат да знаят как да направят от феновете реални купувачи на стоките и услугите, които предлагат. Клиентът би закупил неща само, ако реши. Как да го накарате да вземе такова решение?
В Facebook трябва да се обвържете с хората, трябва да ги свържете с продуктите и услугите, които предлагате, но не само това. Не трябва съдържанието, което публукувате в Facebook да бъде само за Вас и продуктите Ви. Необходимо е да добавите и допълнителна стойност в живота на хората. Създавайте съдържание, което да постигне тази цел.
Окуражавайте най-фанатичните си фенове, по правилния начин, да споделят в мрежата изживяването при използване на Вашите продукти или услуги. По този начин други клиенти или потенциални такива ще видят ползите от Вашите бизнес предложения.
Помислете каква добавена стойност можете да осигурите. Дали чрез писане на статии, дали чрез приложение или игра за Facebook, с което да държите вниманието на феновете. Помнете, че не бива да се превръщате в монотонна досада, която бълва информация само за продуктите и услугите, които предлага.