Как брандовете изпозлват Timeline във Facebook?

В днешната статия ще Ви представим точно 20 интересни решения за Facebook timeline на световно известни брандове. Ще забележите, че големите компании са наясно с това, че потребителите са във Facebook, съответно работят усилено за затвърждаване на позициите си в социалната мрежа. Има много логика в тези им действия, при положение че на едно място са събрани огромен брой активни потребители.

Какво правят Coca Cola?
Какво прави Fanta?
Как се представя Starbucks?
Нека погледнем и Red Bull
От Monster са екстремни, както винаги
Идва ред и на Sprite във Facebook
Dr Pepper
Оригинално мислене от Captain Morgan
Огън от Jack Danniel’s
Kit Kat
Heinz и техният кетчуп
Snickers очава да го захапеш
Doritos не се шегува
Milka и любимата лилава крава
Smirnoff и доза креативно мислене
Budweiser
Малко urban визия от Mountain Dew
Pepsi и младите
Mike’s Hard Lemonade и тяхното виждане по въпроса
Corona и техният дизайн на timeline cover
Освен дизайнът, обърнете внимание, че тези брандове имат специфични приложения за Facebook. Всеки от тях има собствено Facebook приложение, което обслужва конкретни нужди и изпълнява дадени цели.
Помислете в насока извиличането на максимума от Facebook страницата. Брандът Ви трябва да прояви креативност, да използва интересен Facebook cover, както и уникални Facebook приложения, Facebook игри. Това ще Ви направи интересни, ще Ви спечели повече последователи, ще Ви диференцира от конкурентите.
Споделете в: