В тази статия ще обсъдим онлайн търговията в България, методите за разплащане и доверието на потребителите. Доверието е водещият елемент в матрицата За да имаме успешна онлайн търговия в България, неминуемо трябва ...
ПрочететеЗа да бъдат превърнати посетителите на един сайт от преминаващи пътници в клиенти, то трябва да се вземат предвид доста неща. В днешната статия ще разгледаме стратегия за подобряване на фирмения уеб сайт, която би спомогнала за превръщане ...
ПрочететеЗа да се превърне една уеб компания в успешна е необходимо нещо много повече от добър дизайн и програмен код. Нужно е поддържането на отлични отношения с всеки един клиент. В Whiz винаги се стремим да извличаме максимума от ...
ПрочететеДнес искаме да споделим с Вас няколко важни съвета, в областта на маркетинга, предназначени за онлайн търговците. Вземайки предвид очертаващите се тенденции, те ще са полезни както сега, така и в следващите години. Знаете ли че, ...
ПрочететеДнес ще разгледаме една често дискутирана тема, не само от екипа ни, но и обсъждана с клиенти. Става дума за успешните уеб сайтове. Какво изобщо означава успешен уеб сайт? Успехът обикновено е комплексно явление, ...
Прочетете2016 се счита за годината, в която технологията на обогатената реалност се изстреля от стартова позиция, а през 2017 очакваме да навлезе в мобилните приложения все повече. Тя има потенциала да промени света около нас като подобри ...
ПрочететеИнтернет промени всичко! С тези слова започва днешната ни статия, в която ще обърнем специално внимание на мобилните потребители, мобилния интернет и как нещата еволюират. Глобалната мрежа докосва живота на почти всеки човек ...
ПрочететеСъздаването на печеливш уеб проект изисква много сериозен професионален подход. И клиентът, и уеб разработчикът трябва да са наясно с предстоящата работа. Една зародила се идея за онлайн бизнес трябва да бъде записана черно ...
ПрочететеПрез последните няколко години станахме свидетели на мащабното разрастване на Facebook до ниво, в което се превърна най-голямата социална мрежа на планетата. Да си най-голям на цялото земно кълбо е доста, доста сериозно постижение, ...
ПрочететеКогато една фирма се реши на ребрандиране, това е винаги основен момент, независимо дали целта ѝ е да се отличи от конкурентите, да се справи с негативен имидж, да увеличи продажбите или да представи нови неща. И тъй като вече всичко ...
Прочетете