Имам голяма Facebook група! Какво да правя сега?

Да вземем за даденост това, че сте постигнали голям успех в увеличаването на броя на феновете. Имате голяма фен страница с множество последователи. Става въпрос за реални потребители, които сте спечелили посредством рекламни кампании, приложения и игри. Целта е постигната, критичната маса от хора е на лице.
Какво следва сега?
Най-логичното нещо, което може да му хрумне на чове е: продажби. Точно така, време е да започнете да продавате на тази маса от фенове. На всички им е ясно, че бизнесите са във Facebook, за да правят бизнес. Един от най-баналните начини да продавате на Facebook феновете е чрез постове. Това се прави като се пише име на стоката, цена, снимка и се пусне в timeline (стената на Facebook страницата). Проблемът е, че тези неща доста бързо се размиват в информационния поток, а запитванията от потенциалните клиенти се затриват.
Продуктов каталог
Дали сте информирани, че можете да имате продуктов каталог във Facebook? Ако не, то прочетете следващите редове. Подобен каталог работи като Facebook приложение и се поставя като табче между снимките и харесванията. Може да съдържа всичко онова, което имате желание да продавате. Продуктов каталог за Facebook може да представлява простичка страница с 5 артикула, но може да наподобява и цял онлайн магазин. Всичко зависи от това какво Ви е необходимо.
Нека разгледаме един прост вариант за продуктов каталог
Той има администраторски панел, през който въвеждате всички артикули, цени, описания, снимки. Опростеният вариант за каталог предполага, че артикулите и продуктовите категории са малко на брой. Потребителите ще могат да разглеждат изложените продукти и да правят поръчки, които Вие получавате по имейл. Тук нямаме системи за онлайн разплащане, сложни филтри и опции за сортиране на стоки. Всичко е простичко, директно и ясно. Клиентите плащат по банков път или при самата доставка.
Чрез подобно решение Вие имате възможност да отключите огромен канал за допълнителни продажби. Всичко, което съдържа Facebook продуктовият каталог може да се рекламира чрез Ads или промотирани постове. Това е много интересен модел, защото рекламната Ви кампания е във Facebook, както и стоките, които продавате. Реално погледнато потребителят не излиза от социалната мрежа. Той е влязал с профила си, натъкнал се е на Вашата реклама, прегледал е каталога Ви, направил е поръчка.
Социален експеримент
Замислете се колко хитро може да постъпите като използвате Facebook продуктов каталог за провеждане на онлайн търговия. Създаването на Facebook страница не Ви коства никакви пари. Поддръжката също не Ви струва пари. От Facebook не Ви искат пари за нищо свързано със съществуването на страницата. Съответно Ви е необходим само един продуктов каталог, който да Ви вкара в играта с онлайн търговията. Това е може би най-икономичният начин, който може да използвате за старт на онлайн бизнес.
Заключение
За социална търговия се говори все по-често и по-усилено, което трябва да Ви послужи като сигнална лампа. Активизирайте се и действайте навреме. Ще бъдете сред първите с подобно решение. Докато останалите се ориентират, Вие вече ще имате хиляди фенове и ще продавате купища стока. Изпратете ни запитване за изработка на Facebook продуктов каталог.
Споделете в: