Игри, игри, игри, кънтят в главата ни. Facebook потребителите просто ги обожават. Ние също ги харесваме, защото постигат зашеметяващи резултати за нашите клиенти. Facebook игрите са наистина абсолютният победител в социалната мрежа. Скоростта, с която приличат фенове, е зашеметяваща.
Времената се менят, Facebook игрите се множат
Геймификацията става една неотлъчна част от бизнеса. Брандовете, които се усещат навреме, печелят своя дял от пая. Останалите се редят на опашка за трохите.
Facebook игрите помагат на компаниите да въвлекат потребителите в брандовете си. Помагат им да изглеждат иновативни, забавни, интересни, да разчупят дървения корпоративен имидж.
Facebook игрите съдействат за трайното настаняване в съзнанието на потребителите. Те са иновативният инструмент на социалния маркетинг. Вече не е достатъчно да пуснете няколко банерчета, с които да се опитвате да привлечете последователи. Хората са си изградили имунитет към повечето реклами.
От друга страна всички обичат игрите. Особено онези, които имат награди. Увлекателните игри с добър замисъл, поставени в най-активната среда на Facebook може да постигнат чудеса. Говорим за увеличение във фен групата с десетки хиляди. Също така и производното на това увеличение в продажбите.
Внимание! Лавина!
Може да изградите прекрасна разпознаваемост за марката си, използвайки Facebook игра. Социалните механизми на Facebook позволяват скорострелно разпространяване на мълвата за Вашата игра. Това създава една лавина от хора, желаещи да се включат. Нали точно това искате, да привлечете максимален брой хора към бизнеса си. Вярно е, че това трябва да са правилните хора, но това зависи и от самата концепция на играта. Възможностите са много, колкото искате.
Големият финал
В Whiz сме силно ентусиазирани по отношение на Facebook игрите. Разработваме ги с удоволствие. Целият работен процес около тях е забавен, както за нас, така и за клиентите. С натрупания опит сме овладяли всички тънкости и сме се научили да използваме социалните механизми, които са основният двигател за подобни разработки. Facebook игрите, които разработваме, се популяризират изключително бързо, защото достигат до приятелите на хората, които ги използват. Така се създава вирусен ефект, така се постигат резултати.