Фотоконкурс трепач

Facebook фотоконкурс

В днешната статия ще поговорим за привличането на Facebook фенове чрез интерактивно Facebook приложение. Но първо да уточним какво имаме предвид под интерактивност. Най-просто казано интерактивността е потребителят да върши нещо. Изсиква се някакво действие от него, той бива въвлечен, буден и активен.
Не тъжим по миналото
Това е много важен елемент за успеха на едно Facebook приложение и начинание. Отмина времето на приложенията от тип харесване на страница и включване в томбола за награда. Банално е и не възбужда интереса на Facebook потребителите. Те просто са се нагледали на куп такива приложения и са си изградили имунитет, подминават ги като пътен знак.
Геймификацията
За да спечелите сърцето на потребителите, ще трябва да използвате някакъв гейм елемент. Всички обичат игрите и съревнованията. Ние от най-ранна възраст опознаваме света като играем. После като че ли всичко това отива на заден план. Но в крайна сметка то си остава в нас, макар и забутано в някое кътче на съзнанието.
Поръчковите разработки
Отново на темата за приложенията. Създаването на поръчково Facebook приложение може да излезе солено. Трябва да се обсъдят много неща, да се прави криейтив, да се нагажда към конкретния бизнес и маркетингови действия, да се разработи програмно, дизайнерски, да се тества, да се конфигурира и чак тогава нещата стигат до старта. Този процес може да продължи месец или повече, зависи от мащаба на разработката. Необходима е и доста комуникация между екипа, който разработва и клиента. Това отнема също време и енергия, а понякога е по-трудно отколкото звучи. С това се опитваме да кажем, че поръчковите разработки не са по силите на всеки бизнес.
Внасяме светлина в тунела
Поради тази причина в Whiz създадохме продукт, който оптимизира неимоверно много всичко изписано по-горе. Той е по-бърз за стартиране, той е тестван, той е финансово достъпен, той е интерактивен, носи ползи, просто работи. Решението ни се казва Facebook фотоконкурс и можете да го ползвате още днес.
Раждането на идеята
Екипът ни анализира много информация от изминалите години работа. Това ни позволи да стигнем до извода, че бизнесите се нуждаят от ефективно решение за привличане на фенове, което просто не съществуваше. Вложихме много време и усилия, за да осигурим перфектен продукт, който да бъде използван във Facebook страниците. Продукт, който да бъде достъпен буквално за всички. Продукт, който нарекохме Facebook фотоконкурс.
Магнит за фенове
Фотоконкурсът ни е едно отлично, завършено решение, което привлича фенове като магнит. То доказа своята ефективност за наши клиенти. Чрез него имате възможност да провеждате различни тематични фотоконкурси, да раздавате награди и да изграждате връзка между бранд и потребител. За първи път имате пред Вас толкова добро съотношение цена-ефективност.
Всички са щастливи
Facebook фотоконкурсът е създаден с внимание към крайните потребители, а също така и с внимание към бизнесите, които го ползват. Бизнесите имат удобна администрация и отлични статистики, с които могат лесно да измерят резултатите си.
Facebook фотоконкурсът има класация, която се формира в реално време. Всеки Facebook потребител може да се включи в нея, качвайки снимки. Всички посетители на конкурса могат да гласуват за снимки, да канят приятели, да си пишат и да се забавляват.
Facebook продуктът ни Ви позволява да привлечете повече фенове, да установите връзка с тях, да се покажете като свежа и социално отворена компания. И всичко това без великански усилия.
Получавате всичко
Нашият екип Ви осигурява всичко, от кето имате нужда, за да провеждате фотоконкурси. Получавате абсолютно завършено приложение, за което не са Ви необходими никакви технически познания. Всичко е просто, ясно и директно. Точно такава бе целта при създаването на Facebook продукта и ние постигнахме тази цел.
Потърсете ни още сега, за да активирате Facebook фотоконкурс и за Вашата страница.
Споделете в: