Facebook е бъдещето на онлайн продажбите
Онлайн магазините в Facebook са логичното развитие на електронната търговия
Facebook, със своите повече от 1 милиард потребителя, е доказано мощна маркетингова платформа, позволяваща на бизнесите да маркетират своите продукти и да комуникират усилено със своите клиенти.
Социалната мрежа извоюва убедително позицията си на качествен рекламен канал с доказан ефект, но онлайн продажбите през Facebook са все още в начален стадий. Компаниите в цял свят правят многобройни тестове и опити за намирането на начини, чрез които клиентите да започнат да пазаруват във Facebook. И тези опити дават своите плодове.
Ние, от Whiz, създадохме уникално по рода си решение за Facebook онлайн магазин.
До сега най-голямата полза от Facebook за бизнесите бе да сложат бутони за “Харесване” и “Споделяне” в своите онлайн магазини, да пуснат платена реклама, с която да докарат трафик, да пуснат във Facebook страниците си по някое кратко ревю на продукт.
Днес нещата стигат много по-далеч
Вече компаниите имат възможност да продават стоките и услугите си директно във Facebook - чрез вграждане на Facebook онлайн магазин от Whiz директно в своите бизнес страници, което предоставя изключително удобство на потребителите, защото не е необходимо да бъдат препращани към други сайтове. Все повече брандове в глобален аспект се чувстват комфортно да продават стоките и услугите си по този начин.
Всичко добре, но моделът работи ли?
Според доклади на research агенции, Facebook е отлична платформа за търговия, с постоянно изникващи нови функционалности и възможности, предлагане на нишови продукти, продукти с големи ценови отстъпки.
Моделът за продажба през Facebook е отличен за корпоративни клиенти, които имат голяма продуктова база, защото позволява достигане на големи обеми продажби и отлична измеримост на резултатите.
Новата вълна при пазаруването през Facebook
Препоръките и споделянето между приятели са най-силният стимул, който може да накара хората да купят. Ние всички се влияем от покупките на другите, използвайте го, за да повишите продажбите си.
Заключение
Facebook commerce (F-commerce) решението, както се подвизава в интернет пространството, е сериозна част от бъдещето на онлайн търговията. Създаването на онлайн магазин в среда със силно активни потребители, предоставяйки им възможност да споделят помежду си, е смазващо добра комбинация. Без значение дали продавате на международния или българския пазар, системите за разплащане се интегрират с лекота и работят отлично, а потребителите харесват удобството и самото преживяване.
Бъдете иновативни в начините, по които продавате Вашите стоки и услуги, Facebook е чудесна платформа, за да покажете креативност и да “атакувате” активните потребители.