Вероятно всеки един от нас е чувал тази фраза поне един път в живота си. Решихме да направим един забавен експеримент като я обвържем с уеб услугите. Както във всеки бранш, така и в нашия има различно качество и различни цени. Има разбира се и ценови войни, от които в крайна сметка никой не печели, дори и клиентът.
Прочетете следващите редове, за да се позабавляваме заедно докато обрисуваме цветущо „Евтиното”.
Евтиното е претупано. Евтиното е мръсна работа. Евтиното е за еднократна употреба.
Евтиното се чупи.
Евтиното струва пари. Струва пари, за да бъде поправено. Струва пари, за да бъде заменено.
Евтиното изглежда като добра идея в началото, но те предава когато се нуждаеш най-много от него.
Евтиното е повърхностно и незадоволително.
Евтиното е неефективно.
Евтиното в един момент застава на пътя и пречи.
Евтиното коства време и загубени клиенти.
Евтиното винаги излиза скъпо.
За да бъде качествен един уеб сайт или онлайн магазин е необходимо да се вложи време, мисъл, отдаденост, умения и огромна доза желание. Именно поради тази причина качеството струва пари, а еднодневките минават под знака на „Евтиното”. Винаги гледайте на уеб проекта си като на дългосрочна инвестиция. Инвестирайте в качество, за да се възвърнат обратно парите Ви.