До колко е важна секция Услуги?

Услуги е сред най-посещаваните секции в уеб сайтовете

В повечето сайтове секция Начало е сред най-популярните и посещавани страници. Но след нея има една или две страници, които са също толкова важни. В днешната статия ще обсъдим секцията Услуги.

Тази страница на интернет сайта се радва на голям интерес от посетителите и поглъща голяма част от трафика. Съответно, как да я да заработи по-добре за Вашия бизнес?
Базови пояснения
Секцията Услуги е втора или трета подред в основната навигация. Бизнесите трябва да разбират, че с влизането си в уеб сайта, потребителите ще търсят точно тази секция. В нея те искат да открият повече информация относно офертите на компанията. Влизайки в секция Услуги, потенциалните клиенти трябва да схванат дали трябва да телефонират и да разговарят с някого, или трябва да изпратят запитване.
Заглавия и под-заглавия
Добра идея е да имате заглавия на всяка страница. Това ще помогне на потребителите, които четат по диагонал да намерят търсената информация. Заглавията се превръщат в ориентир, който да сигнализира на сърфиращите, че се намират в секция Услуги, без да им се налага да мислят.
Всяка една Ваша услуга може да е представена чрез под-заглавия. Това позволява на посетителите бързо да достигнат до предложенията, които ги вълнуват.
Кратко срещу Дълго
Следващата стъпка в подготовката на секцията Услуги зависи от това колко информация имате за представяне и колко вида услуги предлагате. Ако чрез сайта презентирате много на брой услуги (примерно повече от четири), то ще е по-добре да покажете кратки откъси с информация за всяка една от услугите и линк към цялото й съдържание.
За да подсилите всяка една услуга, можете да слагате и линк към портфолиото си, за да представите нагледно с конкретни примери всяко нещо, което предлагате.
Ако имате малко на брой услуги (примерно една или две), то можете спокойно да ги опишете в секцията Услуги, без да слагате кратки извадки и линкове към целия текст. Не се притеснявайте да пишете подробно за нещата, които промотирате. Потребителите, които имат интерес да купуват ще четат.
Призиви към действия
Много важна част от секцията Услуги в уеб сайта е приканването към предприемане на конкретни действия. Поставете се на мястото на потребителя. Той е попаднал на началната страница. Схванал е какво представлява компанията Ви. Заинтригуван е от това, което предлагате и съответно влиза в секция Услуги. Там започва да чете как нещата, които предлагате ще направят живота или бизнеса му по-добър и приятен. Приключва с четенето. Сега е готов да усъществи контакт с Вас, но не знае как да постъпи, защото няма никакво приканване към действие, което да предприеме. Това може да е проблем породен от забутан и неоткриваем линк към секцията За контакти или пълното отсъствие на такъв.
Секцията Услуги се нуждае от призив към действия, който да е ясно видим в горната част на страницата, както и в долната. Може да използвате и контактна форма, която да е включена към всяка една предлагана услуга. И най-важното! Директно кажете на посетителя какво да направи - да Ви телефонира, да Ви изпрати запитване.
Видео
Трендът на днешния ден е видеото.
Хората преглеждат купища видео клипове. Само погледнете статистиките на YouTube и ще се убедите в това.
Видеото е една чудесна добавка, която трябва да обмислите за Вашата секция Услуги. Не става въпрос видеото да замени текстовата информация и изображенията, които имате, а да ги обогати.
Заключение
В наши статии сме писали за това колко е важна началната страница и колко добре структурирана трябва да е тя. Но днес решихме да обърнем специално внимание на секцията, която е специално посветена на това, което предлагате, а именно Услуги. Надяваме се базовите насоки, които Ви дадохме да послужат по най-добрия начин.
Споделете в: