Изскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са влезли в сайта с някаква мисия и нещото им отклонява вниманието. Обикновено изскачащите прозорци са неадекватни и се появяват в неподходящия момент. Това може да изпрати потребителя към Х (хикса) и да напусне сайта Ви за добро. Не забравяйте, че онлайн потребителят е ЦАР.
Тогава дали pop-ups са никому ненужни дразнители?
Не точно. Има изскачащи прозорци, които се показват в правилния момент, като пример можем да посочим: pop-ups при излизане от сайта. Те се показват само при напускане на сайта и не пречат на потребителя, докато сърфира из секциите, задоволявайки целите си. След като потребителят свърши работата си със сайта е подходящият момент да му се покаже маркетингово послание:
1. Поканете потребителя да предприеме конкретно действие.
Може да го подканите да се запише за имейл бюлетин, да свали някакъв файл, да Ви изпрати запитване за оферта или да закупи нещо на момента с отстъпка. Последното върши много добра работа за онлайн магазините.
2. Поискайте да попълнят анкета.
Може да научите много от посетителите на сайта. Попитайте ги какво мислят, задайте им няколко въпроса, кои са те, какво търсят, какво не харесват в сайта, какво не са успели да открият.
Докато изскачащите съобщения дразнят и карат потребителите да побегнат от сайта Ви, тези на изхода са много хитър инструмент, който може да използвате. По този начин може да удължите престоя на посетителите и да ги накарате да се върнат отново.