Фен страниците във Facebook са страхотна маркетингова платформа, която трябва да се използва от бизнесите, но като прибавим и интегрирането на бизнес приложения за Facebook нещата стават още по-интересни и още по-добре работещи.
Във всяка бизнес страница във Facebook може да се интегрира персонализирано приложение.
Това означава, че то е специално създадено за конкретния бизнес, неговите нужди и корпоративна визия.
Едно приложение може да бъде разработено по два начина:
- създадено и интегрирано в бизнес страницата - в този вариант приложението стои редом до фотоалбума и харесванията;
- създадено и обособено като самостоятелно извън бизнес страницата - в този си вариант се намира на подобен линк: apps.facebook.com/prilozenie;
Интересното е, че едно приложение може да бъде много добре таргетирано.
Да допуска само определена възрастова група или да използва други социо-демографски рестрикции. Така ще може да комуникирате само с целевата аудитория, която Ви интересува.
Продължавайки с темата за интересните моменти искаме да споменем и за социалния фактор при приложенията.
Когато даден потребител има интеракция с приложението, това може да се отразява, както във Вашата бизнес страница, така и на таймлайна на потребителя. Това е много важно! В такъв случай всичките приятели на потребителя ще видят, че той използва приложението Ви. Ето това е предпоставка за създаване на вирусен ефект!
Всяко едно бизнес приложение за Фейсбук, като тук можем да причислим и Facebook игрите, може да има подробна статистика, която да се извлече и анализира. Това ще Ви осигури възможност да измерите до колко сте ефективни и до колко си е заслужавала инвестицията.
Вариантите за бизнес приложения и игри за Facebook са много.
Всичко зависи от целите, които сте си поставили, от това дали сте голям и познат бранд, дали сте новостартиращ бизнес.
Възможно е да се правят и интеграции между уеб сайтове или онлайн магазини и бизнес приложения във Facebook. Като пример можем да посочим:
Целият продуктов каталог от един онлайн магазин се взима и автоматично се попълва във Facebook приложението.
От гледна точка на бюджети съществуват, както икономични решения, така и много сериозни проекти, които изискват много планиране, много работа и съответно сериозно финансиране.
Заключение
Едно Facebook приложение може да се окаже най-доброто Ви маркетингово оръжие. Имайте предвид, че успехите се постигат с ясно поставени цели. Трябва да знаете какво искате да направите с едно приложение. Дали да направите определени продажби? Дали да създадете някакъв брой фенове? Премислете добре, за да можете после да измерите резултата. За да се снабдите с подобно интелигентно Фейсбук решение, Ви съветваме да се обърнете към професионалисти. Обяснете им с какво се занимавате и какво искате да постигнете. Те от своя страна ще реализират за Вас най-доброто решение.