Ако имате фирмена Facebook страница, то ще се радвате да научите за новите функционалности, които пуснаха от Facebook. В следващите няколко реда с радост ще Ви ги представим:
Нива на администриране
Вече ще можете да отпускате правомощия на различните хора, които ще администрират бизнес страницата Ви. Възможностите са пет на брой: мениджър; създател на съдържание; модератор; лице занимаващо се с рекламата; статистически анализатор.
За да раздадете посочените правомощия трябва да влезете в Facebook акаунта си, после във фирмената Facebook страница, която менажирате, кликвате на Edit Page и от падащото меню избирате Admin Roles. Влизайки в това меню може да започнете да делегирате права.
Планирани постове
Вече ще имате възможност да зареждате постове, които да бъдат пуснати в бъдеще и то на точно определена дата, час и минута. Много удобно и практично! До този момент нямаше такива възможности, подобни функции можеха да се изпълняват само от специализирано приложение за Facebook.
Как става това планирано постване? В полето, в което попълвате статусите си ще видите една иконка на часовник (долу в ляво). Кликвайки върху нея ще можете да настроите година, месец, ден и точен час до минута или момента, в който искате постът да бъде пуснат. Така можете да заредите предварително статус, снимка или видео с аванс от шест месеца.
Спонсорирани постове
Много интересно нововъведение, с което имате възможност да пускате постове, които да достигат до повече потребители в Facebook. В момента пускането на постове достига до много малка част от феновете. Според различни проучвания и статистики се достига до около 15% от потребителите. С новата възможност за промо съобщения това ще се промени. Къде е уловката? Тези съобщения са спонсорирани и съответно плащате за тях, цената е около 5$ за един пост.
Само страници с повече от 400 харесвания могат да ползват тази услуга. Интересното е, че тя може да се използва в комбинация с планираните постове. Това Ви позволява да заредите предварително пост и да му въведете бюджет. После той сам ще стартира на избраната дата. За да промотирате вече съществуващ пост той трябва да е на по-малко от три дни.
Изводът
Възползвайте се от новите възможности предоставени от Facebook. Използвайте всички предимства на социалната мрежа. Помислете и за създаването на специализирани промоционални игри и приложения. Те ще помогнат на бизнес страницата Ви да набере популярност.