Разликата между отличния уеб дизайн и този, който “става” може да се отрази много сериозно във финансово изражение. Всяка една грешка може да струва на Вашия бизнес купища пари. Да отбележим, че по никакъв начин не омаловажаваме атрактивните оферти и цени.
Никоя част от онлайн магазина не може да бъде пренебрегната, но има няколко елемента, които са най-значими. В тази статия ще разгледаме всеки един от тях и ще обсъдим ролята, която играят.
1. Бутоните с призиви към действия
Много онлайн магазини имат добри оферти, качествени продукти и приветлив дизайн. Но дали това ще е достатъчно, за да продават? По-скоро не! Онлайн магазините се нуждаят от отлични бутони, които да призовават потребителите към определени действия. Тези адекватни, добре обмислени приканвания може да бъдат за закупуване на стока, за изпращане на запитване, за телефониране, за включване на онлайн чат, за преглед на демо в реално време, според целите, които имате.
2. Лесно за използване меню
Не всеки потребител, който използва интернет е в крачка с новите, креативни тенденции в уеб дизайна и може да изпадне в шок и ужас, ако види прекалено разчупен дизайн. За да избегнете подобни случки, трябва менюто на онлайн магазина да бъде разбираемо и поставено на правилното място, там където потребителят ще очаква да бъде.
3. Изображенията
Недостатък на онлайн магазините е това, че стоките не могат да се докоснат от потребителите и да се разгледат от всяка възможна точка. За да бъде компенсиран този минус, онлайн магазинът трябва да осигури отлични изображения, които да показват стоките от всеки ъгъл, осигурявайки достатъчно детайлност.
4. Времето за зареждане
Времето се превръща в най-ценният ресурс за хората. Съответно онлайн магазинът Ви трябва да зарежда бързо. Имайте го предвид особено, ако продавате извън рамките на страната.
5. Имейл бюлетин
Системата за имейл бюлетин е чудесен инструмент, с който да печелите вниманието на клиентите. Дори и един потребител да е извършил покупка от онлайн магазина Ви, след като мине известно време, той може да го е забравил. Онлайн бюлетинът гарантира, че клиентите ще бъдат подсещани, а на Вас, че джобът Ви няма да изтънява.
6. Обратна връзка и коментари
Всеки посетител на онлайн магазин осъзнава, че има известен риск при правене на покупка. Вие можете да унищожите този риск, като поставите различни коментари и ревюта от клиенти за стоките, които продавате. Когато продуктите или услугите, които се помещават в електронния Ви магазин, са с множество позитивни коментари, то всеки потенциален клиент ще се повлияе от този факт.