Днес ще си поговорим за една любима наша тема - онлайн търговията. За да стесним още повече фокуса, ще се спрем на онлайн магазините. Навлизайки в допълнителна конкретика, ще засегнем начините за повишаване на онлайн продажбите.
Има много похвати за подобряване здравето на онлайн магазините. Като започнем с адекватната изработка на онлайн магазин, анализи на събраните данни, сегментиране и прочие. Впускаме се в тази тема, защото е много важно да овладеете тънкостите на онлайн търговията, за да пожънете успехи в нея.
Нещата не опират само до поръчка и изработка на електронен магазин. Това е лесната част. После има много, много неща, на които трябва да отделите време и средства.
Нека сега да разгледаме няколко съвета, които са прясно, прясно излезли от нашта уеб кухня.
1. Пакетни продажби
Групирането на няколко продукта в пакетно предложение е отлична тактика. Веднага даваме пример: решавате, че искате да си закупите книга на даден автор, а онлайн магазинът Ви прави предложение за покупка на още 2-3 книги от същия творец.
Тук има един тънък момент, който трябва да вземете предвид. Групирането на стоки отнема време. За да се получат адекватни предложения ще трябва да анализирате случващото се в уеб магазина. Само така ще уцелите с правилни оферти.
2. Купи едно, вземи две
Още една тактика за генериране на допълнителни продажби. Хората винаги биват примамени от някакви неща, които им се струват безплатни. Въпреки, че като разумни същества знаем, че безплатен обяд няма. Помислете за създаването на предложения, които прелъстяват сърфиращите, дори и тези, които само зяпат без намерение да купуват.
3. Трик с доставката
Това е един от най-хитрите ходове, които може да използвате в онлайн магазин. Сега ще обясним накратко за какво става въпрос. Докато потребителят пазарува, системата на електронния магазин го уведомява любезно, че при покупка на стойност “Х” лева ще получи безплатна доставка. Също така, отново онлайн магазинът, грижовно изчислява още колко лева остават до безплатната доставка. Често хората биват хипнотизирани от този трик и решават да си купят още нещо. А това от своя страна е страхотно за Вас, защото правите допълнителни продажби.
4. Оферта на деня
Още едно хрумване, за което може да помислите, е създаването на ежедневна уникална оферта за даден продукт. Тя трябва да носи ексклузивен характер, да речем да е рядка стока, да е евтина, да има нещо специално в нея. По този начин, докато един човек пазарува, може да реши да закупи и това супер предложение.
5. Продуктови вариации
Ако продавате стоки, които имат най-различни вариации, то добавете функционалност, която позволява на потребителите да сменят дизайни, цветове и т.н. Това е перфектно решение за продукти, които имат афинитет към силната персонализираност. Нека да дадем и един пример: уеб сайт за тениски, който има конфигуратор, помагащ за слагането на различни щампи.
6. Попълнете комплекта
Този подход е много подходящ за онлайн магазин за дрехи. Изразява се в следното: потребителят решава да си купи една блуза, а Вие сте така любезни да му предложите допълнително обувки, дънки и чанта, с които да си направи прекрасен комплект. Нека отбележим, че стоките трябва да си пасват, да са от една колекция и подбрани с вкус.
Равносметка
Да поискате от потребителите да харчат повече в онлайн магазина Ви не е толкова трудно. Просто трябва да бъдете по-находчиви от конкурентите си. Има много тънкости, от които може да се възползвате при работа с опитна компания като Whiz. И за финал ще споменем, че онлайн клиентите са човешки същества и искат да бъдат третирани като такива.
Искате ли отличен онлайн магазин?