Много често хората бъркат уеб сайт и онлайн магазин. Общо взето двете неща биват поставяни под общ знаменател. В тази връзка решихме да разгледаме особеностите на електронните магазини и да посочим какво ги отличава от уеб сайтовете. ...
ПрочететеДнес ще си поговорим за една любима наша тема - онлайн търговията. За да стесним още повече фокуса, ще се спрем на онлайн магазините. Навлизайки в допълнителна конкретика, ще засегнем начините за повишаване на онлайн продажбите. ...
ПрочететеДали сте мислили в посока поддържането на онлайн чат? Това е един чудесен инструмент за обслужване на клиенти. Предоставя Ви възможност за мигновена комуникация с посетителите на онлайн магазина. Всичко се случва в реално време, ...
ПрочететеНа всички ни се е случвала следната ситуация: застанали сме пред компютъра, заели сме хищническа поза, защото ще купуваме нещо онлайн, но така и не го правим. Защо? Вероятно проблем със системата за разплащане, прекалено високи такси ...
ПрочететеИнтернет магазините имат една точно определена цел - да ПРОДАВАТ. За да се случи това така желано явление, е необходимо да се избягват няколко елементарни грешки. 1. Малки буквички и цифрички На всички ...
ПрочететеАко искате да продавате онлайн ще Ви е необходим е-план, който е също толкова важен, колкото и бизнес планът. Първата стъпка в създаването на е-план е да решите какво искате да предложите на Вашите онлайн клиенти. Мислете ...
ПрочететеВсеки конвенционален бизнес се стартира с добре изграден план, онлайн магазините не се отличават в това отношение. Да, вероятно вече имате ясна представа по отношение на дизайна на интернет магазина, сигурно сте го изградили в главата ...
ПрочететеЗнаете ли защо клиентите купуват от Вашия онлайн магазин? Знаете ли защо избират точно Вас, за да купят продукт, който се предлага на десетки други места? Дали, защото предлагате безплатна доставка? Най-ниска цена? Най-добро ...
ПрочететеОсновната цел на всяка фирма е да промотира услугите и стоките, които предлага, пред правилните клиенти, за да генерира продажби и печалба. Понякога фирмите създават уеб сайтове и онлайн магазини, в които тотално забравят ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
Прочетете