5 Начина да дадете тласък на Вашата мобилна онлайн търговия
Използвайте успешни тактики за увеличаване на онлайн продажбите през мобилни устройства.
Има различни тактики за увеличаване на онлайн продажбите през мобилни устройства, но са налице няколко фактора, които гарантирано ще доведат до високи и трайни резултати. Да ги разгледаме.
Бързо зареждащ се уеб сайт на мобилни устройства
Хората, които пазаруват през мобилни устройства, не са особено търпеливи. Те искат да направят покупка, а не да чакат Вашия уеб сайт да се зареди на техния смартфон или таблет.Според скорошно проучване, типичният интернет потребител, използващ мобилно устройство, е готов да чака зареждането на една страница средно между 6 и 10 секунди. Ако страницата се зарежда само с една секунда по-бързо, това може да доведе до увеличение на продажбите с цели 7%.
Зареждането на страниците на онлайн магазина на мобилни устройства има ефект и върху изоставянето на количката от потребителите. Когато страницата за извършване на покупката се зарежда за повече от 4 секунди, около 25% от потребителите няма да направят поръчка и просто ще оставят стоките. Вашата цел е всички страници да се зареждат за под 4 секунди.
Подобрете потребителското преживяване при покупка
Правенето на поръчката е може би най-голямото препятствие пред онлайн продажбите през мобилни устройства. Една обемна форма, която затруднява въвеждането на информацията за плащане, може да откаже дори и най-нахъсаните потребители.Страниците за извършване на покупка в онлайн магазините много често са трудни за използване. Когато към това се прибавят и спецификите на мобилните устройства, задачата обикновено се усложнява допълнително. В оптималния вариант, на потребителя няма да му се налага да въвежда информация за плащане, а ще може автоматично да пренесе данните от своя дигитален портфейл или друга подобна апликация.
В основата си, страницата за правене на покупки през мобилни устройства трябва да е максимално опростена и да се зарежда бързо. Формата трябва да е лесна за попълване с помощта на клавиатурата на смартфона или таблета.
Как да направите поръчването и плащането лесно и удобно? Придържайте се към опростена форма и лесно въвеждане. Тествайте страницата и правете подобрения докато не получите възможно най-добрия резултат.
Използвайте продължително скролване за страниците, представящи продуктови категории
Продължителното или безкрайното скролване е вид уеб дизайнерски похват, позволяващ на потребителя да види всички артикули от една категория на една уеб страница без да е необходимо цялото ѝ съдържание да се зарежда наведнъж. Последващото съдържание се добавя, когато потребителят скролва надолу по страницата.Такъв тип интерфейс се използва от едни от най-популярните социални мрежи, а именно Pinterest и Twitter. Можете да скролвате надолу колкото пожелаете докато свършат закачените снимки или Twitter съобщенията.
Този тип уеб дизайн дава на мобилните потребители едно по-добро преживяване по време на пазаруване в онлайн магазина. Те могат да разгледат и сравнят множество артикули без да чакат зареждането на отделни страници една след друга. Използвайте тази техника за да направите пазаруването по-лесно и същевременно по-въвличащо и да увеличите Вашите продажби.
Използвайте видео клипове за да превърнете потребителите в клиенти
През последната четвърт на 2015, почти половината от всички сваляния на дигитални видео клипове са направени на мобилни устройства. Изводът е ясен: потребителите на смартфони и таблети използват активно този тип съдържание.Видео клиповете също така спомагат за увеличаването на търговските продажби онлайн. Скорошно проучване показва, че показването на клипове, свързани с продаваните продукти на страниците на известен онлайн магазин за кухненски приспособления, е увеличило вероятността за покупка със 144%.
Добавянето на видео клипове към Вашия онлайн магазин, работещ на мобилни устройства, несъмнено ще увеличи продажбите, ако те са добре направени и насочени конкретно към Вашата целева аудитория. Използвайки примера с кухненските приспособления, клипове, показващи какво може да се прави с тях, и видео оценки биха дали отлични резултати.
Заложете на мобилния маркетинг
Подчинете Вашия маркетинг на спецификите на смартфоните и таблетите и използвайте тези специфики във Ваша полза. Освен с класически банер реклами оптимизирани за мобилни устройства, може да използвате мобилни приложения на трети страни свързани с Вашите продукти за native реклами и горещи оферти чрез push notifications.Не забравяйте, че традиционните форми на дигитален маркетинг също трябва да са оптимизирани за мобилни устройства. Ако имате имейл бюлетин и/или отправяте специални оферти към лоялни клиенти по имейл, уверете се, че съдържанието на имейлите Ви се зарежда правилно и бързо на мобилни устройства.