4 начина да мобилизирате Вашия бизнес
Научете как да се възползвате от иновациите в мобилните технологии с уеб сайт, оптимизиран за мобилни устройства, и мобилно приложение.
Всеки бизнес без изключение трябва да присъства на мобилните устройства на потребителите. Това се отнася и за малките фирми, тъй като техните продукти и услуги също са търсени в дигиталния свят. Ето как един бизнес, независимо от размера си, може да стане мобилен.
Подложете Вашия уеб сайт на мобилен тест.
Това не е просто препоръка, а изискване: Вашият уеб сайт трябва да бъде оптимизиран за мобилни устройства - смартфони и таблети. Ако не сте сигурни, че той отговаря на това условие, е лесно да го тествате без да имате каквито и да е било технически умения. Просто отворете Вашия уеб сайт на настолен компютър или лаптоп, а след това на смартфон или таблет. Ако размерът на текста и изображенията се променя според размерите на екрана, значи сте уцелили десетката. Ако не е така, е време за промяна. С адаптивен дизайн, Вашият уеб сайт ще бъде не само функционален на мобилни устройства. Вие ще имате възможност да го оптимизирате по-ефективно за Google и да привлечете повече посетители.Използвайте мобилна реклама.
Използването на програма за мобилна реклама е друг важен инструмент за достигане до потенциалните Ви клиенти. Защо това е така? Трябва да сте наясно, че не всеки, който се интересува от Вашия продукт, го търси директно чрез своето мобилно устройство. Мобилните реклами привличат такъв тип клиенти. Ако имате пицария например, тези реклами ще привлекат хората, които просто използват ключовата дума „пица“ за Google търсене и се намират във Вашия район.За да може наистина да се отличите от Вашите конкуренти и да запазите пазарните си позиции дългосрочно, възползвайте се от мобилно приложение, създадено специално за Вашия бизнес. То ще Ви помогне за развитието на Вашата мобилна маркетингова стратегия чрез директни съобщения до потребителите, създаване на виртуална зона, в зависимост от локацията на потребителя, връзки със социалните мрежи и още много други инструменти.
Мобилизирайте Вашите клиенти
Когато изграждате Вашето мобилно присъствие, поставете се на мястото на Вашите клиенти. Направете проучване за да установите колко „мобилни“ са Вашите конкуренти. Установете какво точно привлича нови клиенти към Вашия бизнес и какво ги кара да се връщат отново. Тази информация ще е в основата на създаването на Вашия мобилен уеб сайт и мобилно приложение.
Както илюстрирахме по-рано, Вашите клиенти почти непрекъснато използват своите смартфони - възползвайте се от това. Използването на мобилно приложение и на мобилен уеб сайт едновременно ще Ви помогне да ги задържите, както и да ги направите лоялни към Вашия бизнес. Нека те да могат да се възползват максимално от това, което Вашата фирма предлага, директно на мобилните си устройства.
Бъдете адаптивни и използвайте native приложение.
Адаптивният уеб дизайн е основата за печелене на клиенти в мобилното пространство. Когато някой отвори уеб браузър на своето мобилно устройство и използва Google търсене, Вашият адаптивен уеб сайт и съответно Вашият бизнес ще бъде намерен лесно. Едно native приложение, създадено специално за съответната платформа като Android или iOS например, ще накара клиента да се върне за повече. То е в основата на изграждането на клиентска лоялност.
Едно native приложение ще Ви позволи да задържите клиентите. Просто трябва да използвате неговото присъствие на техните мобилни устройства за максимално ефективен маркетинг. Докато се редите в кафенето например, получавате съобщение на смартфона си, че след още две закупени кафета, ще получите едно безплатно. Гаранция, че ще отидете пак!
Възползвайте се от възможностите на дигиталния свят, като осигурите на бизнеса си конкурентно място в него. Потребителите вече държат мобилни устройства в ръцете си. Направете така, че да изградят солидна връзка с Вашия бизнес чрез тях.