В тази статия ще поговорим за това, че разработката на успешни фирмени уеб сайтове се уповава на няколко опорни точки. Вече е задължително всяка компания да участва в глобалната мрежа със сайт. Той служи като инструмент, с който да съдавате добро впечатление в клиентите и посетителите. Добрият уеб сайт ще Ви помогне да привлечете нови клиенти и да запазите съществуващите. Може да Ви съдейства в разширяването на бизнеса и печеленето на повече пари. От тук излиза, че сайтът е една предпоставка за бизнес растеж.
Възприемайте сайта си като личност, която е в дигиталното пространство и нейната работа е да говори вместо Вас, да Ви презентира. Тази личност трябва да е интелигентна, добре изглеждаща и компетентна.
В следващите редове ще разгледаме няколко основни момента, които оказват влияние върху уеб сайта и посетителите:
1. Трябва да сте уверени, че сайтът Ви е изграден по начин, който да привлича вниманието на посетителите. Помнете, че той е Вашият представител пред дигиталното село. Така, че подайте на зажаднелите сърфиращи чаша със свежа информация, която да утоли интереса им.
2. Няма да се изхвърлим, ако кажем, че редовното обновяване на сайта е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Постоянно слагайте последните новини и информация относно Вашите дейности, стоки и услуги. С този маниер на работа ще си осигурите един стабилен, постоянен трафик от хора. Тази подръжка се извършва чрез система за управление на съдържанието или наричана още администраторски панел. През него можете в реално време да обновявате текстове, снимки, видео клипове и прочие. До голяма степен ще имате независимост и няма да се налага да наемате лице, което да се занимава с тази дейност.
3. Навигацията е следващият слой в бетонната плоча на сайта. Тя, навигацията, трябва да позволява на потребителите да хвърчат с лекота из страниците. Простите и изчистени навигации създават усещането в потребителите, че сайтът е приятелски настроен. Улеснете живота на хората и те ще купуват от Вас.
4. Продължавайки да се реем из дебрите на успешния уеб сайт, стигнахме до продуктовите страници. Трябва задължително да имате специализирани такива, да са посветени на това, което продавате. В тях трябва да има изобилие от информация, отлични снимки, видео, съвети, ревюта и т.н. Това е една от най-важните секции в сайта, трябва да й обърнете много внимание, развивайте я постоянно, подобрявайте я и резултатите ще стават все по-добри.
5. И пристъпвайки смело към финала, отбелязваме още един компонент, а именно информацията за контакт. За да бъде завършен сайтът, трябва да има секция, която да е посветена на комуникацията. Колкото повече възможности за контакт с фирмата Ви, толкова по-добре. Дори може да изведете един телефон, който да е постоянно видим в сайта (ако целта Ви е да получавате обаждания).
Всичко до тук са базови нужди, които покриват основното в един уеб сайт. Оттук насетне ще Ви трябва добър план за бъдещето и сигурен партньор, с който да извървите пътя.
Ако тепърва Ви предстои да правите фирмен уеб сайт или обновяване на стария, то консултирайте се с професионалисти, за да постигнете желаните резултати.
Сайтът ще е един от основните играчи във Вашия екип, грижете се за него!